Pages

Thursday, May 19, 2011

Catatan....Mencuri Masa Yang Semakin Hilang!!!


Ya masa makin lama makin hilang
tak caya...tengok la..sekarang dah berapa haribulan
sekejap sungguh masa berlalu...
rasa macam baru jek bulan lepas mencecah tahun 2011.

Tetiba nak jadi serius blogger la pulak...
sekali sekala melayan perasaan...
aper ada hal...

Iya aku sekarang tengah mencuri masa yang semakin hilang
rindunya dengan blog nieh.....
saban hari asik la dok terfikir bila la aku dapat kembali berblog secara aktif

Alhamdulillah.....
berkat main-main asalnya.... business makanan kecila-kecilan
yang aku idam-idamkan masa dalam pantang dulu
semakin mendapat sambutan....

Iya walaupun tidak la banyak macam orang lain
tapi masih lagi yang mempercayai dengan hasil tangan aku...

Asal mula buat simple simple..main main....
plain choc moist sahaja..
sekarang aku ada beberapa produk....



Lupa...blog niaga aku dah tukar yer...
sebab aku rasa Melatis' Choclair tue macam dah tak relavan
sebab aku sekarang bukan buat coklat sahaja...

Jangan lupa jengah yer...
jari nie main taip jek apa yang terlintas kat kepala..
maaf la kalau tajuk tak kene ngan isi ehehehehe..

Oh okey lerrr...tetiba seorang sahabat ajak keluar nak pergi cari makan..
perut didahulukan yer...

challoh...see u when i see u...



No comments:

Post a Comment

please be nice to me