Saturday, November 8, 2014

Catatan....Sabtu

Syoknya la..pepagi hujan...tapi aku tetap tak syok pasal kepala still tak ok.

Malam tadi aku boleh menangis tersedu-sedu depan anak-anak sebab tak tahan sakit kan..

Apala penyakit aku ni....

Pagi ni hujan lebat...berdenyut-denyut rasa urat kepala ni...gagahkan jugak diri menyapu rumah yang sampah dah menimbun, mengemop lantai yang dah berapa minggu tak mop...TAPI...ghuper rumah dok lagu tu jugak...

Apa nak masak untuk anak-anak tengah harini. Aku ingat nak buat bubur nasik jek. Tak larat nak menggulai ke apa ke...tabah la ye anak-anak kena ikut selera mami ni.

No comments:

Post a Comment

please be nice to me