Friday, May 20, 2011

Catatan.....Apam Pokodot Kak Mah!!

Banyak lagi gambar-gambar yang belum sempat saya upload.
tapi semuanya saya dah uplaod di FB  Melatis' Sweet Confectionery

Boleh jengah ke sana ya...

Minggu ni percubaan pertama saya menghantar apam ke seorang sahabat di Tg. Malim
sangat sangat risau, sebab saya tidak pernah membuat sebarang penghantaran pos makanan
ke mana-mana tempat pun sebelum nieh

Alhamdulillah, apam sampai dengan selamatanya walaupun terdapat kecacatan
satu dua apam di sana sini.

Boleh baca entry sahabat saya di sini
beberapa pengajaran, tips telah saya dapati
dengan percubaan pertama mengepos apam ini.

Jadi dengan ini, kepada sesiapa yang duduk jauh
tetapi ingin merasa apam-apam comel ini
masih boleh berbuat demikian.

KOS POS  - 1kg pertama = RM10 (pos laju) - (roughly dalam 100biji apam)

Pos biasa saya tak berani sebab mengambil masa, Pos Laju ke Tg. Malim pun
mengambil masa lebih kurang 2 hari.

Mari Order!!!!

Notes: Etnry nie ku kopipes dari blog biz haku daa...itu ada bunyi skema tue...ehehe



6 comments:

  1. Kak mah nak order apam ni...tp tgk jadual semua penuh je..nanti free bgth ye..sy leh amik sndiri sbb duk kajang gak..

    ReplyDelete
  2. Mah.. yang apam blueberry, tahan smpi sabtu je.. so lebih kurang 4 hari la..

    Apam coklat tahan smpi hari ni :)

    So, klu jauh2 tempatnya yg makan 2-3 hari smpi baik ko nasihatkan depa ambik filling coklat sahaja

    ReplyDelete
  3. iye ker zel....
    okey noted...tks...

    alida.... nanti tengok lak at situ bila nak..leh book sesiap...

    ReplyDelete
  4. wah kak mah dah buat bisnes g...tahniah.tahniah

    ReplyDelete
  5. kang kalau teringin leh la pos ke opis aku ni......... hihihihi wat masa ni lom lagik

    ReplyDelete
  6. salam Kak Mah,

    itu apam dot-dot, jangka hayatnya berapa lama ye?

    ReplyDelete

please be nice to me