Tuesday, May 31, 2011

Catatan....LETRIK NAIK!!!!

Haku kan tak pernah-pernah la mengomen
hal hal naik naik rega nie kan
naik naik tarif nieh...

Tapi semalam tengah syok syok layan layan fefeeling Nora Elena..
tetiba dapat berita yagn taarif letrik akan dinaikkan sebanyak 7.12%
bermula 1 Jun nieh....

Macam gampsss tul laaa....
haku yang tak duduk rumah nie pun
yang ada waktu malam pun bil sampai RM100...
kalau naik lagik haku tak tau la...baper banyak kene bayar
yang 100 tue pun terkulat2 nak bayar..
ini nak tambah-tambah lagik taarif..

Memang macam gampss...
udah la pendapatan isi rumah sebulan tak sampai pun RM5K...
nak cecah pun cam mimpi....ini nak naik lagik segala..
memang macam hamsap betul la..
haku tak tau la camner nak jimat lagik....
aku tak tau aper lagik yang nak dipotong...

Pagi ni dengar radio katanya...
saper yang bil dia RM77 ke bawah...
tak merasa kenaikan tu pun...
huh!! so aku nie harus la merasa kan...

Syabas!!! syabas!!!.....

HARUS APAM HAKU LEPAS NI NAIK REGA!!! KONPOM!!!!!!!




No comments:

Post a Comment

please be nice to me