Tuesday, March 29, 2011

Catatan....Seleksi Kek!!!


Rasanya baru dua bulan aku aktif meniaga kek nie
asalnya buat main-main
tapi tak sangka...ramai pulak yang order..

Ramai gak yang nak merasa hasil kerastangan aku
aku memang tak pernah pergi kelas pun..
ambik kurus membuat dan menghias kek nieh pun tak penah pergi.

Aku cuma pernah pergi kelas deco cupcake jek ngan kawan aku
Ayulicious , tengok decoration dia memang marvelous lah
nak lawan ngan hakku nye deco hahaah jauh panggang dari afiii...



so ini lah hasilnya yang pernah aku buat..tidak la secantik mana
tapi so far..dapat feedback yang positif dari customer...
in terms of rasa kek la..deco tue..hehehehe tak tau la kan..


dan gambar kat atas nie lah projek paling besar pernah aku dapat
wedding kek tiga tingkat....tapi tak dapat ambik gambar dah jadik tingkat..

agak2 nak merasa air tangan haku leh la order...ngeh ngeh ngeh...



1 comment:

  1. wow!! hebatlah kakmah!

    saya pun baru bejinak2 nak buat kek..bukan utk jualan tp lebih kpd nikmat membuat kek dan bila tgk anak2 makan hasil tangan kita sendiri.. :D

    ReplyDelete

please be nice to me