Tuesday, March 29, 2011

Catatan....Bumbo Seat

pandang aper tu dekk....

Entry adalah tiru dari entry Akak Zalia
sangap tak ada topik nak hapdet
so entry adalah tiru...

Beli bumbo seat nieh dari zaman dak Iskandar lagik
tapi masa tue cam ala ragu ragu jek nak meletakkan dak Iskandar dalam tu
so bertabah la menyimpan Bumbo itu....
Iskandar buat mainan jek Bumbo tue jadik helmet la jadik tempat memanjat la
tapi mostly jadik tempat lepak dia duduk tengok tivi...

tengok..menjejes-jejes air liur....



So bila dak Iqhram sudah menginjak 3 bulan,
memang sekali sekala ku letakkan dak Iqhram dalam tu..
kadang-kadang bila tengok dia cam kebosanan terlentang jek
dudukkan dia dalam tue..
bukan lama2 pun kejap jek
itupun memang dok depan mata dia..


entah aper ditelek kat Bumbo tue pun tak tau ler..


Tapi memang tunggu leher dia keras la baru berani nak letakkan dalam Bumbo nieh..
tengok dia pun cam suka jek dodok dalam tuh
so, memang kene lenjan je lah Bumbo nieh...
selepas ini...eheh





No comments:

Post a Comment

please be nice to me