Monday, March 28, 2011

Catatan...Pureen BPA Free


Sakan pulak menghapdet blog di petang senin
esok sangap tak ada modal yang nak diblogkan..
padan muka..
udah lah tak leh ping kat Geng Blogger 
gara-gara Facebook kat opis ni dah jadik najis mughollazoh....

anyway...ini lah hasil yang ku rembat masa mendurjana ker Sogo tadik...
iyerr..hakak memang tak berduit nak beli brand brand gelemer segala
so tahap aku adalah Pureen sahaja lah....


macam-macam warna kan...comel comel..corak pun cute cute... aper lagik udah in yang mampu haruslah puji apa yang dibeli kan??

comel kan..kenapa banyak sangat... iye ler..udah dua orang yang masih berbotol kat rumah tue..

yang penting..sungguhpun Pureen sahaja...tapi BPA Free

kenapa botol besar-besar...dak iqhram udah banyak menyusu
bila masuk part menyusu mesti haku sedey jek..uhuks...

Harga?? alamak lupa lak nak amik gambar resit...huhuhu
pack pof 3 tue RM17, yang single dua tue...RM8 lebih kuwangggg...

tadi ada promosi Avent Pack of 4 RM133.. BPA Free gak..
huish rega tue.... aku dapat berbotol2 botol Pureen...

bukan tak teringin..masalahnya anak2-anak ku tak biasa guna botol wide neck
kalau beli kang tak diguna kan membazir namanya..
pernah jadik kat Izzati ngan Iskandar
beria beli botol wide neck..tapi depa tak mau...tak suka kekdahnya
suka puting morahan tu jugakk....


Nota kaki : Ukur baju di badan sendiri......






1 comment:

  1. akak pun suka yg murahan aje ;)

    tp tgok juga kualitinye!

    ReplyDelete

please be nice to me