Friday, February 25, 2011

Catatan....Appreciation!!!


Appreciation to my beloved Sister Angah....
kakak haku ler kan....
nak tunggu haku beli tak taula tahun bila...

Order kek pun alhamdulillah sekarang nie
so its time la beli proper steamer kan...
aku pulak gatal tangan gi sms kakak tersayang 
tanya leh sponsor ker tidak steamer nieh ehehehe


so tanpa bertanya banyak dia kata okey jek
wah!! akak suka taww.....
gambar di atas upacara pecah dara steamer nieh muahahahaha...
dah tak dara dah ko steamer...


ni full steamer....aku memang mintak besar..
tapi tak sangka dapat yang besar 40cm tuue..hamik!!!



bila hakak tengok rega...
terkedu jap..memang kalau nak tunggu haku
tak taula tahun bila leh beli.... 

harga diblurkan... kang kata riak lak kang..
padahal bukan aku yang beli pongg!!


TERIMA KASIH SANGAT-SANGAT!!!!....







6 comments:

  1. walopon harga diblurkan....tp saya tetap nak tau berapa rege??

    ReplyDelete
  2. errrkk...sila tanya pakcik kedai ehehehe

    ReplyDelete
  3. mamancor-mancor kilatnya steamer baru...Tahniah!!...moga makin maju bisnes ko mah..

    pssttt....off topic...skrg ni masa aku 24jam mcm tak cukup. harini krg aku cuba jumpa en rimau kuning tu ye...apa2 kang aku sms ko...

    ReplyDelete
  4. aminnnn macih lina....

    ReplyDelete
  5. nak jugak! :)

    pembakar semangat utk lebih rajin membakin tu namanye..

    tp dah siap buat, sila hantar kat MDT :)

    ReplyDelete
  6. sila cari kakak mintak sponsor..ehehe

    ReplyDelete

please be nice to me