Friday, January 21, 2011

Catatan....Tablet


Sekarang ni dah macam-macam gadget ada kat pasaran kan...
now orang tengaah tergila-gila kan tablet pulak..
asalnya dari Apple... pastue company2 lain pun buat jugak...
aku cam dah terbekenan ngan gadget nieh
tapi tepuk poket tak merasa la nak beli..
banyak lagik keperluan lain nak buat dengan duit tue.....
tapi....bak kata ramai orang.. VERANGANSS tidak perlukan duit
jadik moh kita verangan...


ramai dah ada Ipad nie kan.... memang ini pun paling pemes sekarang nie kat Malaysia
kakak aku dah ada Ipad nieh...
tengok pun cam menariks jek...tapi simcard dia kene modified baru leh masuk
kene bawak gi kat provider la kan...





Blackberry pun nak keluar jugak..... Playbook Blackberry gitu
henpon pun tak merasa nak beli...
inikan pulak Playbook nieh..huhuhuhu..
menarik tertarikss... rasanya tahun ni baru nak masuk Malaysia kot Playbook nieh...




tapi kan hakak lebih terbekenan dengan Samsung Galaxy Tablet nieh..
gara-gara terpengaruh tengok hiklan kat tivi ler nie dek non...
cam best jek...cam comel sikit la compare ngan Ipad, Playbook hakak tak tau la besar mana
pastue ada camera lagik..Ipad tak ada kan...

oh nak tengok comparison features antara tiga-tiga tablet nieh 

so sape yang menang???
lepas tengok comparison tue kan rasa pilihan ku tak salah...ehehehehe

Jap jap tepuk poket.... huish... 5 tahun lagik pun lum tentu dapat beli....verangan Kak Mah verangan...

errr I-Mobile pun nak keluar kan...kerrr Android jek...aper beza Android ngan Tablet nieh
entah...hakak part gadget2 nie buta sikit......

oh Kak Mah..sila sedar diri (sambil tampar muka sendiri)




4 comments:

  1. malam karang tido nak mimpi beli ipad lahhhh!~
    mimpi jer lah kan????

    ReplyDelete
  2. iyer kak...mimpi je lah...eheh

    ReplyDelete
  3. aduyaiiii kakkkk... ku bingung seketika terpandang yg samsung tab tue kakkkk.... jual kek baper kotak tue baru nak dpt... huhuhuh...

    ReplyDelete
  4. kalau nak mengejar teknologi ni memang tak terkejar..setiap masa berubah2..

    MDT pun entah bila nak tukar sony yg dah masuk 3 thn ni...teringin gak nak pakai yg android2 tu.. :)

    ReplyDelete

please be nice to me