Monday, January 24, 2011

Catatan....Letih!!!




Ada anak kecik ngan anak sekolah ni kan
letih lain macam weh..
kalau dulu2 kan leh nak tido sampai meninggi hari
sekarang nie tak dapek doo..
nak nak anak semakin membesar nie kan..
APER KO INGAT KO MUDA REMAJA LAGIK KAK MAH??

Muahaha idok ler....
tapi nikmat tido tue dah tak rasa sangat la...

Anak sekolah nie kan 1001 macam benda nak diingat..
huhuhu kadang2 benda2 kecik2 pun sampai terlepas pandang...
mesti ada gak yang tertinggal...

Bangun la nie pun tak leh nak lengah2 dah..kalau tak mesti tak cukup masa...
dulu tahan gak la... konon nak bangun kul 5.30 pagi kul 6 pagi baru bangkit..
skrg nie tak ada la..kalau nak bangun kul 5 tue bangun je lah jangan nak tangguh...
kelam kelibut jadinya..

Jadual aku waktu persekolahan / kerja nieh..
Kul lima pagi dah bangkit...
gedebak gedebuk siapkan bekal Izzati...siapkan barang2 baby...
dalam 5.45..aku siap2 mandi..elok abih mandi jek jam henpon pun berdering kul 6 pagi..
memang saja ku set banyak2 alarm..kul 6 menjerit tue... sebab nak ingatkan kejutkan Izzati
suh bangun siap...

Buk bak buk bak... dia breakfast
haku keluar masuk keluar masuk rumah kereta masukkan barang-barang dalam kereta...
pepagi adam dah berpeluh-peluh... 
6.40 gak la keluar rumah..hantar budak-budak...
baru la berdesup pegi keja....

Pastu sekarang nie..... jenis tak leh tido balik lak tue..
kalau tido balik harus haku sakit pala..
dah la tido malam pun leh dikatakan lewat..
bangun lak awal pagi..huhuhuhu....

itu tak campo weekend lagik....
dengan membasuh, mengemas, ngan nak hadap budak 3 orang lagik...
tak kurus kering gak tak tau la kan....






1 comment:

  1. mmg letih kan..tapi da tanggung jwb.....layan jer....

    ReplyDelete

please be nice to me