Monday, November 22, 2010

Catatan....Anak oh Anak



Dua hari nie dok citer pasal anak je lah kan...
Aku pun tak tau la samada aku sorang je ker yang mengalami
Ataupun ibu ibu yang baru lepas melahirkan baby baru pun alami benda yg sama...

Masa lepas bersalinkan Iskandar haritue
Memang... agakya nak over protective kot
Memang Izzati asik kene marah jek kejenya
Tak leh la silap sikit... mesti kene marah..
Rasa masa tue dia over manja la pulak
Iyelah agaknya terasa dok ulit adik dia jek
Tapi Izzati nie jenis tak membuat adik dia..

Ini lepas melahirkan Iqhram...
Perkara yang sama jadik..
Over protective jugak kat Iqhram
Sampaikan asik la kene marah jek Iskandar
Masalahnya Iskandar tak cam Izzati..
Suka nau buat adik...
Tapi dia sayang adik dia..
Selalu cium...nak tidur sebelah adik...

Aduyai..aku yang terover kiasu ker...
Tak leh silap sikit asik la kene marah budak-budak tue

Cam tak healthy jek cara aku nie kan..
Iyer aku nyer cara didikan konsovertif kot
Tak reti nak ber saikologi segala..
Bila tak kena dan dan tue kene marah..
Kadang tangan nie pap..cepat jek la sampai kat dia orang tu...

Kadang-kadang rasa cam haku nie mak paling garang kat donia..
Huhuhuhu... aper la jadik kat mike in future ek...





4 comments:

  1. perenggan kedua tu salah skrip tu rasanya..hehhe

    ReplyDelete
  2. i pun bersetuju ngn makcikrehan....2,3 kali ulang baca nak memahamkan...hikssss...

    ReplyDelete
  3. haha iyerler patut taip iskandar

    ReplyDelete
  4. Sama la sy pun garang sgt..kdg2 tak sengaja lps dh mrh baru menyesal..

    ReplyDelete

please be nice to me