Tuesday, November 23, 2010

Catatan....Operasi Dapur

Iye iyer la sangat tajuk kan...
Mentara kakak aku pergi makan angin ngan anak-anak dia
Aku amik kesempatan la..pinjam bibik dia..

So hari ni adalah operasi pembersihan dapur dan store haku....
hazabnya la tengok store haku tue...entah haper benda barang pun haku tidak ketahuan...


barang-barang di atas antara sampah-sampah yang nak diletgo...
giler punya banyak....itupun selepas disort yang elok dan memang betul sampah..
entah aper ada dalam store tue pun haku tak tau
aku malas nak tengok sangat...seme dibuang!!!! titik...






ini pinggan mangkuk yang tak berguna....
dari masa arwah ibu ada lagik nak di let go / sodokahkan kat orang
tapi tak berkesempatan jek nak mengemas
so hari nie memang concentrate kat dapur jek...
tudia pinggan mangkuksss al banyakkkk...
tak berguna pun...
bibik yang kemas....bising elok lagik ni buk...elok lagik nieh..
iyaaa memang elok..tapi saya tak gunaaa.....
lagipun kenduri kendara la nie mana pakai pinggan mangkuk kaca lagi dah...
tak melamin....disposal .....





gini la ghupernye..kene bermalam barang2 nie kat luar esok baru ada orang nak hangkut...huhuhuhuhu



oh gambar dapur saya???
tak dapek nak nolong...tak berubah rupa pun...
sebab barang2 tersebut di atas adalah berada di tempat tersembunyi...
dapur adalah maintain yer...ehehehhee





3 comments:

  1. mak aiiii!! banyak giler pinggan!
    buat jualan laman jer kak mah...hehehhe!!

    ReplyDelete
  2. banyak nyer.....sayang lah plak tengok....tapi nak simpan....semak lah plak yerk....

    ReplyDelete
  3. lala nak buat jualan saper nak beli.... pesen zaman dulu kala nyer pinggan...

    atia... ha ah memang banyak...bukan pasal semak tapi pasal tak berguna pinggan tue elok jek duduk dalam kabinet.... tapi sayang pulak tak berguna baik la sodokahkan...

    ReplyDelete

please be nice to me