Pages

Wednesday, September 8, 2010

Catatan....Mood Raya???



Iye saya sudah start cuti hari nieh..... dari pagi dok mengemas apa-apa yang patut..itupun cam tak kemas-kemas jek haku tengok rumah nieh.....kemas dapur dean bersepah....kemas depan dapur bersepah..haish tension pulak haku...

Baju raya dah ambik...dah basuh.... tapi hujan lebat la pulak petang2 nieh.... kene jemur dalam rumah la..... malam karang nak gosok baju baju raya nieh...

Esok baru sibuk-sibuk nak masak....jiran tetangga dah ada yang masak hari nieh...ramai tul confident esok raya yer..naper aku kuat cakap Jumaat gak raya...huhuhuhu...tak kisah la raya bila-bila pun....

Kalau esok raya...malam ni harus berkuntau masak masing-masing....

Dah laa haku tak menganyam ketupat..... rindu pulak nak menganyam ketupat.... pagi tadi Angah dok sms dia suh datang rumah kalau nak anyam ketupat...tapi rumah cam haper jek takkan nak tinggalkan kot....

Sebenarnya..mood raya haku tarak mari lagik laaaa...mana pigi mood raya pun tak tau sudahhhhh....... agaknya sebab pregnancy nie kot...ish takkan la....

Baju raya sedondon very the simple...tapi yang tak sedondon meriah you....ehehe entah bia nak pakai pun tak tau.... perut makin besar..

Ramai dok ingat aku terus sambung cuti nak bersalin....ish jangan... masih ada 4 minggu lagik nak sampai ke 36 minggu.... memang aku dah nampak sarat sangat.... tapi doa-doa la aku bersalin cukup hari... memang tak larat dah...tapi apa-apa pun aku tetap nak bersalin cukup hari jugak...tak mau la tak cukup bulan nieh....

Aku amik cuti pun dua hari sebelum raya nie jek...Isnin minggu depan dah keje.... Abie kerja raya pertama....mujur dia masuk kul 11 jadi pagi tue boleh la nak feeling-feeling syahdu syahdan ngan Abie....uhuksss...

Haish...aper aku bebel daaaa..



No comments:

Post a Comment

please be nice to me