Pages

Monday, August 30, 2010

Catatan....Iftar Hari Sabtu (28/8/2010)



Hari Sabtu lepas Angah pos bibik dia ker rumah nie..mengemaskan rumah apa yang patut.... berkilat la kejap rumah..... sekali tengok sampah dia sapu mak datukkkk..haku pun naik pengsan.... selama nie aku kemas yang depan mata jek..

Toilet pun berkilau-kilau dia cuci.... huhuhuhu....bagus tul ada pembantu rumah nie kan....tapi ah kak lum mamfu lagik....

Dan la jugak sambil dia mengemas tue aku memasak utk buka puasa..... anak-anak dah kene kidnap ngan Ibu dia....tak mo kaco aku mengemas rumah (kononnya)... Abie pun balik lambat..lepas buka dia balik..

So berdua jelah aku berbuka ngan bibik....

Ini jek menu ringkas haku hari Sabtu haritue...


ikan bawal masak goreng berlada...aku suka jek ikan bawal ni buat cam gini sedap..nak wat sweet sour cam malas jek nak carik resipi....


sayur goreng campo...terbanyak koo padahal akan berdua jek..jenuh ku mengutil nak perabihkan....


bubur sum sum yang tak jadik!!!

sum sum tak jadik

gula hangus pun tak jadik....sudahnyer tong sampah jadik bahan...memang tak jadik langsung..tak leh ditelan langsung..... tangan pengkor kot haritue...huhuhuhu.....

Izzati kalau cuti jek ngan aku memang dia tak puasa..... dari hari Jumaat sampai hari ni Isnin dia tak puasa....esok cuti Merdeka.... harus tak puasa jugak...Mummy pun dah lost count dah berapa hari dia tak puasa....hai la kakak..kakak....












1 comment:

please be nice to me