Thursday, August 19, 2010

Catatan....Baju-Baju Baby - Persediaan


Salam,

Sikit-sikit aku dok kemas-kemas mana-mana baju baby, asal dulu tak jumpa langsung mana baju baju kakak ngan abang baby nieh..... aku dah cuak gak sebab aisey takkan nak membeli banyak kot...dalam pantang kan banyak nak guna baju....

Booties ngan Mitten sekeping pun tak ada..mana pulak ku campak kan...sekali tue kemas kemas...jumpa la sikit-sikit baju baju seme.... syukur ler sangat..kalau nak beli pun tak ada la banyak mana.....



ni sebakul...nak kene basuh...dah melimpah ruah dah...aisey..bila la nak membasuh nie..dah la baju kecik-kecik..harus la penuh ampai kan..itu lum masuk lipat lagik..uhuks..masa adalah weekend sahaja...itupun sibuk dok laundry baju sendiri jek....uhukssss.... yang kat atas nie baju-baju baby.....yang rasanya boleh dipakai dalam pantang.....



yang bakul lagi satu pulak bila dia dah besar...baju jalan-jalan...huhuhuhu..... dua bakul dah tue...bakul tue bakul kecik jek...tapi dah nak melimmpah ruah dah tue....huhuhuhuhu....... rasanya dah abih kombah dah...kalau terjumpah lagik harus bertambah lagik....mana pulak nak ku simpan2 segala baju bajan nieh.....




yang ni pulak dua plastik nak letgo..aku tak tau la..nak sedekah ker...nak buang ker...sebab baju tue dah kuning-kuning.... nak kata koyak tak koyak....tapi tak berapa nak elok la..nak sedekah cam melampau..nak buang cam sayang..... haish..dua plastik tue....... satu plastik lum penuh lagik....


bila la nak operasi nieh yer...... badan dah start semakin berat dan berat.....



4 comments:

  1. wahhh...byknyaaaa bajuuuu baby

    ReplyDelete
  2. banyak...kombinasi baju kakak ngan baju abang dia..... tak yah beli pun tak apa.... tapi beli gak la...dua tiga pasang.... saja nak menyambut kelahiran baru.....

    ReplyDelete
  3. tu diaaaaaaaaaaaaaaaa....byknyaaaa baju:):) tak yah beli dah:):)

    ReplyDelete
  4. huhuhu....tue ler bila dah dikumpulkan banyak la pulak... haritue cuak takut tak ada ..nak membeli mahal beno...

    ReplyDelete

please be nice to me