Pages

Thursday, August 5, 2010

Catatan....Award dari Mieja


Bila terpandangkan blog Zel baru teringat haku tak amik lagik award dari Mieja. Yang lain lain tue nanti2 yer.... ku tak dan nak buat...ni amik kesempatan di pagi yang hening yang ku keterlewatan datang keje buat Award Mieja dulu.

Mieja ni adalah fulltime breastfeeding mum yer..anak dah tiga tau.....anak-anak dia tak merasa pun susu formula.... stock susu yang dia pump makkk ooiiii....punya la banyak.... sedang bercita-cita menjadi seperti dia walaupun anak dah nak masuk tiga....uhuks..... doakan saya yer.... 

Suka masuk blog dia, sebab rasa cam insaf jek dengar Ustaz Asri bernasyid huhuhuhuu..nak pi carik sendiri pemalas...ehehehehe...

Okey ini lah award yang diberikan oleh sahabatku Mieja.





Terima kasih  Mieja bagi award nie......


1). Bagi pulak award nih kat 5 org yg korang rase ada nila-nilai persahabatan yg baik dalam dunia blogging nih.  


2). Apa nilai persahabatan yg ada pada setiap pada 5 org tu? war2kan..contoh :org no 1 : peramah, bila jumpa..cakap x henti2..best..

Aku Noi - Husband dia satu office ngan den tapi tak ada la rapat sangat pun, i just respect her as and exclusive pumping mum....sangat-sangat respek sebab dia berjaya buat...awal-awal tau mengandung haritue terus ym ngan dia tanya pengalaman dia...rasa nak jadikan salah seorang guru jugak...eheheh...

Janna - Husband dia (asik la start ngan husband)....dulu satu sekolah menengah ngan haku itupun haku tak tau.... Janna la yang bagi tau...ehehehehe.... masa mula2 kenal ngan dia siap panggil kakak lagik...ghupernyer kisahnya sebaya daaaa..... she's a nice lady.....rajin sungguh no...terliur jek bila dia hapdet pasal masakan-masakan yang dia buat utk jualan....buat kek, pizza segala...sib baik la ko jauh Janna...eheh...

Kaka Milo - kali ni tak start ngan husband ahaks..... kenal dari Forum Cari.... pastue jadi baik..rajin borak-borak through email.... kaka milo nie ataupun aku lagi senang panggil dia Kak Sue, memang suka jek bagi kata-kata semangat bila aku tengah down ker aper ker...rasa cam kakak laaa.... lap u lah kak sue...

Ena - cik kak ni pun kenal dari Forum Cari lagik..ini pun spisis-spisi Mieja jugak.... fulltime breastfeeding mother......fulltime CD user..... punya la baper banyak dia jimat kan....sangat sangat jeles..... pastue now tengah berjinak-jinak buat business pulak..dah la tue business barang branded-branded pulak tue.... memang sengsara jiwa dan raga jek haku nengokkan sebab haku tak ada duit nak beli ngeh ngeh ngeh..... now tengah bermastautin di Singapura......

Illa - cik kak ni sorang la diantara geng geng hotmama (eh ke ada lagik???????) yang dari sejak kenal sampai la sekarang...tak pernah berjumpa...weh Illa dah baper tahun kita kenal ek...5, 6..lama kan...tapi tak pernah jumpa pun..asik la dok borak kat alam maya jek..dulu kat YM, la nie FB pasni aper pullokk?? Tunggu ah kak gi penang la ek nak geder geder sesama.... dia ni pun lebih kurang sengal cam haku gak ehehehehehe...

yang lelain aku aku tak tag bukan bermakna I tak henget yer... I hengat...friendship forever hoccay....

3).Sila bgtau apa perkara paling hebat pernah korang buat sebagai sahabat..untuk kita semua jadikan panduan dan ikutan kan
.
Hahahaha nak tiru Mieja.....aku sanggup amik cuti nak geder-geder ngan kenkawan nak ketawa sampai senak perut ngan kenkawan..... sebab biasanya susah nak dapat peluang geder-geder ngan rerakan ni..... errr ini part puji diri sendiri dah nieh... hhhhm...aper lagik nak puji yer...hahhahaha hampeh.....

I can be a good listener to my friends.... Aku manusia yang jenis boleh simpan rahsia.... andai kawan-kawan memerlukan nasihat.... Insya'Allah aku cuba memberikan yang termampu walaupun kadang-kadang nasihat tue cam hampeh ehehehehe.....



4 comments:

  1. tenkiu tenkiu tenkiu kak

    i lap u lah!! muah!!

    ReplyDelete
  2. MAH: insyaallah mesti boleh...kuatkan semangatmu:)

    ReplyDelete
  3. aiseyman...aku kena ker? tima kasih mah,terharu aku taw...nanti aku buh di blog aku...

    ReplyDelete
  4. thanks azi
    muahhhhhhhhhh n muahhhhhhhhhhhhh!

    ReplyDelete

please be nice to me