Saturday, August 21, 2010

Catatan....Angan-angan tinggal angan-angan ahaks!!






Iyer.... dah pukul 12.50 tengah hari...angan-angan haku semalam utk hari ni rasanya cam tinggal angan-angan je ler.....

Semalam buka puasa kat rumah Angah kat Sg. Long..sekali tengok dia buat shepherd pie haaa melambak boleh di buat jual lagik ku pun amik ler sebekas...so masak shepherd pie hari nie adalah batal sebab dah ada..tinggal masuk oven jek karang...

aper jadik pada nasi tomato, ayam masak merah dan acar timun...selamat babai la gamaknya....... biasa la angan-angan tinggi tapi nak direalisasikan tue cam hampeh jek...

esok?? esok camner...aku doa doa malam nie sudi la adik ipar aku tolong bawak aku gi tesco perabihkan duit utk membeli bahan2...huhuhu....aku teringin sangat nak buat sago gula melaka tue........

tapi cam segan jek nak mintak tolong...aper aper pun lepas buka puasa la.... aku mintak tolong depa...huhuhuhuhu....... inche somi kejap lagi nak pegi keje dah..uhukss...

pagi tadi terbabas nak bangun sahur...agak-agak korang haku puasa ker tidak hari nieh....uhuksss...



4 comments:

  1. x posa ko mah? hohohooo

    ReplyDelete
  2. ala kak, nk buek camno...dh terbabas, klu akk tu xpreg cnfm akk sahut jek cabaran berpose penuh ek...

    ReplyDelete
  3. kalau tak preg...kene puasa ler..ini sebab preg.....tak berani nak poso...

    ReplyDelete

please be nice to me