Monday, July 12, 2010

Catatan....Mimpi!!


Mimpi malam tadi..malam ke subuh ker... pagi ker tak tau la...tapi mimpi la..

Jalan-jalan cari baju utk Iskandar..... dengan seseorang..tak nampak muka sangat.... mimpi tue cam bercerita aku berjalan kat Bandung...tapi bila tengok suasana cam kat Pnom Pnenh.....

Tak banyak baju-baju yang cantik-cantik utk dibelikan utk Iskandar... bukan aku yang memilih orang yang aku ikut tue yang memilih....

Aku tak memilih sangat..sebab duit tak ada.... bukan tak ada aper pun...cuma ada duit Malaysia jek..duit negara yang kita orang lawati tue tak ada...nak pi carik money changer...

Entah macammana.... dalam mimpi tue aku ketahui rupanya yang menemankan aku jalan-jalan tue arwah Ibu......Al-Fatihah...

Aku masa bujang, memang rajin jalan-jalan ngan ibu....ibu rajin bawak aku jalan-jalan....tak sure gambar2 ni pernah disharekan kat sini ataupun tidak..anyhow...ini gambar-gambar kenangan aku dengan Ibu berjalan ke luar negara...


kat Narita Jepun...transit nak balik ke Malaysia..baru lepas balik dari Los Angeles



kat Medan....


Disneyland, LA


buat Umrah


Disneyland, LA

bawah ni gambar tak ada kene mengena ngan berjalan....


Hari konvo aku......baju tu pun Ibu yang belikan tempahkan...



Hari pertunangan aku...

gambar-gambar berjalan tue pun dah berbelas tahun dulu.......





5 comments:

  1. MAH: al Fatihah buat ibu tersayang...

    ReplyDelete
  2. Mah - al-fatihah ...


    merata dah ko jelajah ekk?

    ReplyDelete
  3. tks.... time mak aku ada merasa la...la nie tak ada dah....nak berjalan carik duit sendiri..eheh..itu la pun kenangan ngan mak aku....

    ReplyDelete
  4. al-fatihah buat mak kak mah....

    ReplyDelete
  5. Anonymous3:03 PM

    If you are planning to Abercrombie and Fitch make a profit, Abercrombie then giving away promotional clothing Abercrombie Sale as a promotional gift will never Cheap Abercrombie let you lose your aspiration. Abercrombie outlet This is the best way to reap profits. The first step towards this is abercrombie Jeans by deciding your budget. A well Abercrombie Pants planned budget can get you the best promotional items at reasonable cost which will easily be Abercrombie Tees accepted by the masses. Regardless, Abercrombie Shorts selling branded promotional Abercrombie Sweaters clothing with your own brand is another way to gain instant popularity. The natural impulse for almost all retailers is to make a huge profit on the products already in the stockpile. But it would be wiser to purchase loads of unique promotionally priced clothing items, promote it at good deal basement price and then put it on the market of sale. This way the scope of attracting populace to the store increases. This merchandise actually pushes benefits with its attractive features. It not only provides name and popularity to your brand but also helps to reap noticeable profit also.

    ReplyDelete

please be nice to me