Wednesday, July 28, 2010

Catatan....Izzati pulak....penyakit.....penyakit....



Tadi kisah adik sekarang kisah kakak pulak.....

Aisey ni yang geram kalau budak dah bersekolah nie kan....biasa la kalau dah nama perempuan dah sekolah mesti datang satu penyakit....huish...

Kalau siapa ada anak-anak sekolah tue tau ler..... geram gak kengkadang jenuh nak layan penyakit nieh...penyakit aper???

K.U.T.U..... huish laaaa...jenuh nak menggodek rambut si kakak nieh...sib baik la along ngan alang dia rajin....omak dia main syampoo jek ngan syampoo kutu tue.... tapi syampoo kutu tue bukan boleh hari hari kene seminggu sekali jek...itupun sekali syampoo bukan jalan..

Haritue dah elok-elok potong rambut dah hilang segala nya...tapi ni la budak nie kat sekoah bila dah abih belajar tue kan, sementara tunggu nak balik tue suka sangat bukak tudung....mana la tak berjangkit....padahal dah elok kepala tue bersih dari noda.... now dah datang balik....

Pastu bila Mummy nak godek rambut dia .... jenis macam2 alasan lak tue..penat la nak tido la nak baring la....


tengah mengerjakan rambut dia ler nieh...dengan syampoo kutu tue..... biarkan kejap...


seksi anak haku ahakss...


dah namanya bersekolah kan harus penyakit nie akan ada je lah sentiasa....tapi awat aku dulu tak kena pun ek.... hhhmmmm





7 comments:

  1. anak aku pon penah gak kena kutu neh, tp baru sekali la masa mula2 masuk tadika..alhamdulillah ...skang ni tader dah....

    ReplyDelete
  2. a'ahhlah mah apasal dulu2 kita sekolah tak kena jangkit kutu, bdk2 skrg mudah sgt dpt...

    ReplyDelete
  3. Salam,

    Cari Tea Tree Oil.
    Sapu kat keliling anak rambut (gigi rambut/tepi rambut? ala kawasan rambut mula tumbuh tu, keliling). Bertempiaran larilah kutu-kutu itu sebab tak suka akan baunya...

    ReplyDelete
  4. biaselah kak,budak2.makcik sy dulu spray ridsect kat rambot anak die.hilang terus mak kutu,anak kutu,bapak kutu skalipun hehe

    ReplyDelete
  5. kutu..hehe..tringat dulu2..salam kenal..jom follow me back

    ReplyDelete
  6. oh iQa penah kena masa dia tadika - jangkit kat neseri.

    pastu last year ada kena skali. masa tu tpt transit sek. agama tu suka campur2 baju2 skolah budak2 ni..

    eeiii mmg rimas la kalo anak ada kutu!!

    ReplyDelete
  7. Anonymous2:59 PM

    If you are planning to Abercrombie and Fitch make a profit, Abercrombie then giving away promotional clothing Abercrombie Sale as a promotional gift will never Cheap Abercrombie let you lose your aspiration. Abercrombie outlet This is the best way to reap profits. The first step towards this is abercrombie Jeans by deciding your budget. A well Abercrombie Pants planned budget can get you the best promotional items at reasonable cost which will easily be Abercrombie Tees accepted by the masses. Regardless, Abercrombie Shorts selling branded promotional Abercrombie Sweaters clothing with your own brand is another way to gain instant popularity. The natural impulse for almost all retailers is to make a huge profit on the products already in the stockpile. But it would be wiser to purchase loads of unique promotionally priced clothing items, promote it at good deal basement price and then put it on the market of sale. This way the scope of attracting populace to the store increases. This merchandise actually pushes benefits with its attractive features. It not only provides name and popularity to your brand but also helps to reap noticeable profit also.

    ReplyDelete

please be nice to me