Wednesday, July 7, 2010

Catatan....Dunia ni Bulat



As usual...gambar google....

Betulkan... dunia ni bulat...sebab bulat la hala hidup kita tak selamanya diatas... ada masa kita kat bawah jugak...

Kadang-kadang bila kita kat atas tue kita jadi alpa....kita jadi lupa....kita jadi tak beringat...

Bila dah kat bawah baru kita nak ingat benda-benda yang sepatutnya kita ingat...

Betul..dunia ni bulat.... ada masa kita kat atas..ada masa kita kat bawah...

Macammana cara kita nak hadapi seandainya kita dibawah....

Kuat ker kita...tabah ker kita....

Hmmmm..... aku tak ada tips pun...sebab aku pun tengah kat bawah sekarang...

Terima kasih kepada kawan-kawan yang bagi support... yang tak henti-henti bertanyakan khabar....... I'm okey....really I am..... cuma biasalah bila keadaan mengejut berlaku aku perlukan masa utk pulihkan diri sendiri.....

I'm trying my best to be happy hari nieh.... walaupun sebenarnya ku tak ada la pandai sangat nak berlakon....

Mata dah kuyu...rasa nak tidur jek...

Kenapa time time cam gini baru nak teringat tikar sejadah...baru nak teringat baca Quran.... itu tandanya kita dah kene penampar dari Allah.... (Astaghfirullahal'azim)....


Ya Allah, jangan lah jadikan aku manusia yang lalai pada perintah MU....






2 comments:

  1. salam kenal
    salam ziarah

    catatan kecil ini, merupakan peringatan juga buat saya

    ReplyDelete

please be nice to me