Pages

Wednesday, July 7, 2010

Catatan....Blank lagik!!



Sorry lah.... bila dah jadi cam gini i just can get it out of my mind....

Macam-macam dalam pala otak nie nak fikir..

Macam-macam nasihat dah diterima....jangan fikir sangat.... ingat baby dalam perut nieh...

Aku cuma manusia biasa...cuba untuk tidak berfikir tapi tetap fikiran itu ke arah itu....

Cuba untuk berlagak positif tapi negatif yang bertandang...

Cuba untuk meyakinkan diri sendiri yang everything will be okey....

Cuba untuk menabahkan diri yang ini semua hanya bersifat sementara....

Cuba untuk segala-galanya......

Tapi hakikatnya....otak ni masih ligat berfikir...

Cam berat je kan masalah aku nieh..... well berat lah untuk aku yang mengalaminyer...mungkin tidak pada yang tak memahami....

Walaupun ini adalah diary kesayangan ku.....but still aku tak leh nak reveal segala-galanya di sini....

Apa yang ku harap.....doa dari kalian agar aku kuat dan tabah mengharungi dugaan yang sedang berlaku dalam kehidupan aku nieh....

Otak masih tengah blank.... berjalan pun terawang-awang..... pandang dinding pun leh tembus..... i just need something to distract me not to think of this problem....

Just pray for me that I will be having a good day today........










1 comment:

please be nice to me