Thursday, July 8, 2010

Catatan....Adik Demam Kakak Layan!!



Dinner malam tadi..... tak tau nak beli ku beli ayam Marrybrown jek 10 ringgit dapat dua kotak dapat  4 ketul ayam jadi la kan.....kalau KFC rasa dah lebih dah reganya.....semalam hujan jadinyer mana yang depan mata kat bus stand tue itu je lah aku terjah....


Adik demam..... balik malam tadi lembik jek kene dokom ngan Mak Long.... aku pun terus la dokom dia.... adek ni kalau demam aktif memang aktif...tapi manja tue ada sikit lebey....

Sapu kan vicks kat dada ngan belakang dia..ngan kaki dia pakaikan stokin.... resmi kalau hidung tersumbat itulah yang ku buat walaupun ramai kata vicks tue tak elok....bukan ku sapu satu botol pun... setakat secuit kat tangan jek.....

Kakak nie memang over protect sikit (err betoi ka ayat tue).... pagi2 semalam masa hantar depa gi umah Mak Long dia orang..... baring sebelah menyebelah kakak dia terus tepuk2 adik...gosok2 belakang adik..

Malam tadi balik....aper adik tue nak seme kakak buatkan.....nak makan bukakkan kotak, nak tido siapkan bantal....hai la.... Mummy harap sampai besar lah yer...

Tapi malam tadi kakak hanyut dulu....kendian Mummy hanyut adek entah kul berapa hanyut pun Mummy tak tau sebab dia layan kartun...sedo-sedo....tivi dah tutup.... adik pun dah tido.....ghupernyer dah kul 3 pagi Abie dah balik dari khoje...












2 comments:

  1. pakai tiger balm pun ok gak tu.. :)

    ReplyDelete
  2. info tentang hidung tersumbat di SIHAT SELALU - Hidung Tersumbat

    ReplyDelete

please be nice to me