Thursday, July 1, 2010

Catatan....Coklat... Coklat...Coklat


Awal bulan lepas dapat tempahan cupcakes ngan coklat.... awal-awal bulan tujuh ni pulak dapat tempahan wat coklat...

Gambar-gambar cupcakes ngan coklat haritue dah diambil tapi dalam camera canggih kat rumah tue cam malas giler pulak nak haplod....nanti-nanti lah..

Malam tadi pulun wat coklat...bukan banyak pun 100 bijik jek....tapi dia punya penat tue... Subhanallah..tak tau nak kata la.... serius...penat...lepas buat jek kemas sikit-sikit....baring kan diri terus hanyut...... memang hanyut sungguh-sungguh..siap sms abie lagik pesan suh kejut bila dia balik keje konon nak bungkus coklat..dia balik kejutkan pun tak leh bangun... sudahnye kul lima ku bangun nak sahur ngan bungkus coklat..

Inilah coklatnyer..... tak ada lawa mana pungg rezeki orang tempah kan.... dok pk nak open order utk Raya nie....adui..mampu ker ek??? hmmmm...







100 bijik - RM70
50 bijik - RM35






3 comments:

  1. comel mcm tuannya...suka yg pink tu kak mah..lazat!

    ReplyDelete
  2. wah ada kaler pink gedisk disitu...huhu

    alaaaa buat takat yg mampu jek kak mah..kesian kt kastemer kak mah ...huhu

    ReplyDelete
  3. lawa la kak... rajinnyaa

    ReplyDelete

please be nice to me