Thursday, July 1, 2010

Catatan....Pooh Bear!!




Masa beli Pooh Bear tue kan.... tengah mengandungkan budak bujang sorang nie lah..... dah tiga tahun rupanya dia menetap kat rumah haku nieh....tapi memang jarang jarang sangat depa nie main ngan Pooh Bear tue....

Nampak cam lawa lagi Pooh Bear tue kan....tapi bila tukar bateri baru.... dah tak bergerak Pooh Bear tue entah aper hal ntah padahal jarang main budak2 ni pun tak ada pulak main hempas aper seme....


Kesian haritue Iskandar sibuk sangat nak main siap dah belikan bateri lagik...sekali tak leh..pujuk pujuk dia....sib baik la bujang ni cam paham la Pooh tue ada rosak.......so sekarang Pooh Bear ini jadi teman tidor dia tiap-tiap malam....

Jangan gelakkan anak bujang I...walaupun dia lelaki tapi saya rasa sangat comel tengok dia tidur dengan Pooh Bear dia nieh..... malam-malam.. "Adek nak pooh bear..nak tido ngan pooh bear"

Dah lena baru ku alih sebab Pooh Bear tue bukan nyer lembut cam bear biasa..kaki dia tue keras...saper-saper yang beli sama-sama ngan haku time warehouse sale mattel tiga tahun lepas tau la.... keras kejung Pooh Bear nieh....







1 comment:

  1. sama cam aku nyer mah.. xleh nk bergerak dh.. padahal xde la wat lasak sgt.. puas dh godek2.. aisya pun sekrg sama la dok usung menda alah nih..

    ReplyDelete

please be nice to me