Tuesday, June 29, 2010

Catatan....Oh Jerawat!!!!!

Kalau geli jangan masuk dan tengok....huhuhuhuhu....
Resmi haku mengandung....dari anak pertama sampai la....memang aku huduh...

Orang lain mengandung berseri-seri jek muka tapi aku huduh weh...dengan hidung kembang... ini belum campo kaki bengkak lagik...


jerawat naik melata-lata..ini baru kat muka..kat badan?? takkan nak tayang kan korang..... bak kata orang muka hancur badan pun sama hancur gak....


pulak tue naik jenis besar2 gadang lak tue.....


ini kat pipi..... naik hitam hitam pulak.......
pembawakan budak orang kata kan.... sabar je lah...nak wat camner.... terima je lah.... lepas bersalin sok hilang la kan..... huhuhuhuhu....

sebab tue time mengandung ni tak suka nak hamik gambar dan jumpa rerakan...malu....










12 comments:

  1. xkesah arr buruk camne pun kak mah oii..yg penting baby n kak mah sihat udahler...

    hubby pun xlarik kan....hakhakhak

    ReplyDelete
  2. insya'allah..... hubby nak larik.... cam la dia leh larik...

    ReplyDelete
  3. mah..aku jenih cam ko gak, paling teruk masa pegnen anak sulung, giler tak lalu nak tgk cermin seh!

    tp tu la..kang bila dah banak, jururawat tu sumer ilang....

    ReplyDelete
  4. aa'ahh la mah, teruk gak ko kena ...

    ReplyDelete
  5. janna....betul sama la aku pun paling teruk anak sulung ujung rambut sampai ujung kaki kembang semangkuk.....dengan leher hitam, jerawat muka badan.... memang la..tak lalu nak tengok cermin....

    nieza..tue ler tuh..... tak ada seri seri mengandung nieh eheh

    ReplyDelete
  6. sabo la... biasa la tu pembawakan budak!!

    ReplyDelete
  7. takper ni mesti hormon change ni...takper lepas beranak nanti pasang badan balik hehe

    ReplyDelete
  8. Tergelak baca perenggan intro Kak Mah. Tak tau plak sbelum ni mengandung boleh buat perempuan nampak hodoh.. dapat satu ilmu baru arini hehe

    ReplyDelete
  9. alala...sian kak mah...
    tahan kejap ye....tak lama tu...

    ReplyDelete
  10. hahaha....bukan ai yang kata huduh...my sibling, my sedara mara..memang ckp..ko ni kalau mengandung huduh...tak per ku terima kenyataan itu

    ya..sabar..sabar....i tau nanti anak i keluar very the chomelssss...ehehehehhehe

    ReplyDelete
  11. pengorbanan seorg ibu tu... tak pe pas ni cun balik mcm biasa

    ReplyDelete
  12. biasalh tu....buruk luar je..bby kt dlm tu elok..:)

    ReplyDelete

please be nice to me