Monday, May 3, 2010

Catatan....Shawl


Ku kan ada baaaaaaaanyak shawl tak habis jual...rasa dah semak dah tengok shawl-shawl nieh....bagi haku..shawl ni lawa....cuma kain ni ada sedikit lembik dan lembut la... rasa cam dah tak sanggup nak simpan...rasa dah setahun dah kot shawl nie tak terjual...

warna warna cantik cantik gak.... material kain viscoce + silk..serius haku dah jual bawah kos price dah...pun orang tak mau gak...

Contoh selendang cam gini


aper nak buat ek ngan selendang-selendang yang menimbun nie ek...ghimas dah.... rasa cam nak wat contest jekkkkk...tapi contest aper ek???? hmmm.....

2 comments:

  1. kak..klu sy saper2 yg beli brg dr kita...bg jek free gift shawl tuh...cam sy dulu brooch ader berlebh x terjual kan...so sy wat as a gift bg sesaper yg beli ngn sy....

    ReplyDelete
  2. banyak ni niza..... macam la bisnes kencang sangat kan nak bagi free....hmm..nak wat kontes laaa...

    ReplyDelete

please be nice to me