Tuesday, May 25, 2010

Catatan....Saya dah Pandai Main Game!!


Hai...nama saya Iskandar Muammar...umur saya baru jek 3 tahun 12hb Mei haritue.... mula-mula saya selalu tengok Abie ngan Mummy main computer jek..... pastue saya tengok Kakak saya main game kat komputer..... sebelum ni bila saya usik komputer mesti kene marah ngan Mummy dan Abie... dia orang kata saya tak pandai main lagik.....saya sangat sedih.... jadi bila saya sedih saya layan diri saya tengok kartun banyak-banyak sampai Mummy saya nak montah......



tapi kan..sekarang saya dah pandai main komputer dah....saya dah pandai main game...mula mula tue saya tak tau pun...tapi bila saya selalu tengok kakak saya, mummy saya dan abie saya, saya dah tau guna mouse tu macammana..... saya dah pandai klik sana klik sini......

saya pun teringin nak main game macam kakak saya...saya tengok dia asik main game jek saya pun nak jugak..... nasib baik kakak saya tak kedekut ilmu..dia ajar saya main game....


sekarang saya dah pandai main game..... saya dah pandai bukak game sendiri sebab Mummy dah siap-siap letak thumbnail kat desktop (ko tau ker aper desktop tue nak??)...saya tau mana satu nak tekan kalau nak main game...cuma saya tak pandai baca lagik..jadi bila saya nak mian pangbob (spongebob) ngan dora..saya mesti kene panggil Mummy saya....tapi kadang-kadang secara tak sengaja....saya boleh jugak bukak pangbob ngan dora tue...

kakak saya ajar guna back button...... jadi senang saya nak main game pangbob ngan dora yang lain....hehehehehe 


ini game dora yang saya main..... sekarang nie...saya selalu berebut dengan kakak dengan Mummy dengan Abie nak guna komputer...selalunye saya berebut dengan kakak....kakak selalu kena dengan saya....sebab saya dah pandai main game kakak tak leh main game lagik...saya jek boleh.....

akhinyer Mummy yang meroyan sebab tak dapat layan spacebook - bahasa kakak (facebook) ..tak dapat tengok tivi sebab bila saya main game..kakak tengok kartun... pastue Mummy jadi bosan....muahahahahahaha.....




2 comments:

  1. ermm...bagus...bakal jadi pemain game handal nanti ni...

    ReplyDelete
  2. bleh ler ajo auntie ye lepas nih..hihihi

    ReplyDelete

please be nice to me