Tuesday, May 25, 2010

Catatan....Kisah Anak Dara Ku!!


Setiap pagi weekend celik mata jek depa adik beradik akan mintak izin nak main basikal kat depan rumah... sambil-sambil tu dia orang akan main dengan anak jiran sebelah.... jiran sebelah nie memeng suka bela kucing...dalam pada penakut dengan kucing..besar gak hati tue nak main-main dengan kucing...

al-kisah weekend maghin...cam biasa depa duk main la jugak kat luar rumah tapi kali ni petang pulak... sib baik la jenis main kat dalam pagar masing-masing kang.kalau jenis suka nak datang melepak rumah orang nie idok ler mak nie berkenan beno...

hahaha bukan pasal itu nak ku citer....entah camner..... bapak pada budak2 sebelah nie baru balik dari mana ntah.... kedai kot... kat mulut tue..ada la seputung rokok....

Izzati dengan baik budi pekertinya...

"Eeeeeee.....jangan hisap rokok laaa....nanti kalau hisap rokok sakit dada"...

haku yang dalam rumah masa tue tengah layan FB.... terus tergelak...ahaks..nak marah pun tak guna..... dah terlepas cakap...pandang gak brother tue...tengok dia wat derk jek...ehehehehe

Abie dia dah selalu sangat kene tegur....samo gak.... buat derk jek.....tak per nak...tegur selagi boleh sampai bosan yerrr...bagus gak kan......

MEROKOK ADALAH MERBAHAYA...












7 comments:

  1. Isteri: Bang, kajian menunjukkan bahawa lelaki yang tak hisap rokok, rambutnya akan beruban.

    Suami: Ha! Dengar tu. Maksudnya ada kebaikanlah Abang isap rokok ni.

    Isteri: Memang la lelaki isap rokok tak beruban rambutnya. Sebab banyak mati awal. Tak sempat rambut nak beruban!

    :P

    ReplyDelete
  2. hahaha nice joke....ahahaha

    ReplyDelete
  3. mesti encik yg kena tegur tu lepas ni sorok2 kalo ngisap ghokok kan.

    ReplyDelete
  4. tak thn jgk rokok. budak kecik pun tau rokok tu tak bagus.

    ReplyDelete
  5. alah izzati sayang... pakcik pidaus tu sampai kena saman pon dok isap rokok jugak.. idok serik!

    ReplyDelete
  6. zea..tak ada maknanya...

    alynn.... memang bau rokok adalah busuk..

    ena...jangan kan pakcik pidaus... apaknye pung sama jugak...

    ReplyDelete
  7. mia pun klu org merokok..tambah kat kedai makan..mata ni jeling sakan..tp dia leh wat derk je..geramnya

    ReplyDelete

please be nice to me