Monday, May 10, 2010

Catatan....Hasil Kreativiti Iskandar

Iyer..tajuk adalah tajuk perli sebenarnya..kot kot depa baca masa dah besar sok tau ler....

tengok lah..tengok...adush..mana la mak dia tak meroyan.... main elok-elok gelak-gelak.... suka sangat...tiba-tiba jek kakak dia menjerit...... tengok dah katup muka... menangis bagai nak rak...

spontan Mummy bagi dua das pukulan lima jari kat bahu Iskandar.... sekuat hati..... haaa hamik sampai biru gak la bujang nie menangis...


mula mula ingatkan tak ada la aper sangat.... sebab dah biasa Iskandar memang suka sangat memukul, mengutil kakak dia...sekali tarik tangan si kakak....mak aiiiii.... semput kejap... patut laaaa menangis tak ingat anak dara nieh......


anak dara ni dah la jenis tak tahan sakit...... nak mandi pun tak mau basuh muka..takut pedih..masa mula-mula kene siap ckp... "esok kakak tak mau gi sekolah" aiyarkkkk..... esok dah tak hengat dah sakit tue nak....


senjata yang digunakan oleh suspek... asalnyer jadi mainan telefon-telefon..penyudahnyer jadik senjata.... kene kat bucu pakir tue yer....


suspek utama..... (siap nak tayang gak tue..tempat kene dua das tue...padahal salah bahu yg ditunjuk...) Mummy dia pun rasa bersalah gak sebab bagi dua das kat bahu dia memang berbirat gak la bahu dia tue....


sibuk gak suruh amik gambar bahu dia yang kene tue...... tapi tak nampak pun..kalau tengok dekat2..ada la kesan lima jari kat situ....



hai la bujang ku.....bila nak amik gambar muka... "hei mummy....adek nak tengok tivi laaaaa...." itu yang menyengih jek tue...

sabar mummy sabar....



2 comments:

  1. sis,
    anak lelaki ni mmg ganazz...aiyahh...saya pun dah lali dah diorg ni pelepak lepuk..
    tahan gak le lelaki sama lelaki..

    sian kakak..kalau aunty pun takmo gi sekolah..aunty rasa tak vouge!:P

    ReplyDelete
  2. hehehe..iye ler kot dia rasa tak vouge tue yang tak mo gi sekolah tue...ehehehe...

    ReplyDelete

please be nice to me