Monday, March 1, 2010

Catatan....Hari Jadi Izzati Maisarah - The Present

Entry-entry pasal birthday izzati ni seme schedule entry..sebab hari nie satu hari berdating-dating ngan En. Abie

Apa Izzati dapat sempena birthday dia....

Cash Money = RM150

ish murah betul rezeki dak Izzati nieh..ramai bagi dia duit.... cakap ngan Abie dah kita belikan je lah hadiah dia....

Hadiah dari Mummy ngan Abie...adalah rahsia.... ehehe majlis tue lah hadiah utk Izzati.... hadiah barangan... Insya'Allah ada la tue..cuma tak tau nak kasi aper sebenarnya..hazab beno Mummy ko nie nak..ehee

okey lah layan gambar sajork....


 
 dapat bantal Nemo.... beli kat toys r us tue...sebab aku kata..sebab pembalut dia toys r' us..eheheheh...
  
gambar adalah blurr..
"mami...adek pun nak sujakkkk..(sujak tue nama bapak mami dekkk).... 

sibuk dia pun sama nak amik gambar ngan hadiah jugak... sib baik kakak baik hati petang semalam...

  

  

  
Abie yang tak sabar nak tengok hadiah aper yang Izzati dapat.... Iskandar pulak tak sabar2 nak main games tue...
  

  

  
 lagik sekali..." adek nak sujakkkkk"

sujak = jugak..
  

  


 
terima kasih pada sesiapa yang bagi hadiah utk Izzati dan duit...
murah rezeki anda semua....


THE END.....




No comments:

Post a Comment

please be nice to me