Tuesday, March 16, 2010

Catatan....Borak-Borak Anak-Anak



Kakak:  Adik...dalam perut mami ada baby...

Adek: perut mami tak ada baby...

Kakak: ada la adik....perut mami ada baby...

Adek: tak ada....

****************************

Mummy: Mummy panggil adik abang ngah yer...

Adek: tak mauuuu.... adik nak adik.....adik tak mau abang...adik nak adik...

Mummy: Iskandar nak adik tak...nak baby tak?

Adek:  tak mau....adek tak mau baby.....

Mummy: nie dalam perut mummy ada baby nieh

Adek:  tak mauuuu..perut mummy tak ada babyyyy.....

Mummy: Mummy panggil adik Abang yeh..

Adek: adekkk tak mauuuuu...adek nak adekkk....(nangis tak hengat dah)

*********************************




Kakak:  Perut mummy dah macam orang nak beranak dah..

Mummy: pandai la kakak.... mana ada...

Kakak: kakak nak pegang perut Mummy...

Mummy: pegang la...

Kakak: perut mummy ada baby...(sambil-sambil cium perut)

**********************************

Mummy tengah tersadai tak larat..

Kakak: Mummy tak larat ker....orang menandung memang tak sihat...

Mummy: iyer..mummy tak larat.... 

Kakak: Mummy baring la...mummy kan menandung.......

Mummy: Mummy baring la nieh..... 

Kakak: cian mummy....

datang adek terus himpap badan mummy....uhuksss...




4 comments:

  1. Salam.

    Nanti abang ngah suka je kalau baby dah keluar... hehe

    ReplyDelete
  2. jenuh dah dok ckp cikgu.... tak mau gak dia...pastue manja makin menjadi2 lak tue...

    ReplyDelete
  3. Mah..ko pregg ke?...haram aku tak tau ...huhuhuh..anyway...tahniah ye...bila la gamaknya turn aku...

    ReplyDelete
  4. mesti ko tak baca abih2 segala entry kat blog haku kan siap buat entry khas lagik aku positive ngandung dek non

    ReplyDelete

please be nice to me