Monday, January 11, 2010

Catatan....Dinner Malam Tadik



iyer..malam tadi selepas digembar gemburkan dalam Facebook...iyer..i masak tawww...aper hengat i tak leh masak ker...i boleh masak laaaa.... ikut suka i la kan nak masak camner..ehehehehe...

tapi sebab dah sign kontrak ngan Abie dia masak ..so i jarang-jarang masak...

tapi disebakan weekend la nie Abie kene kerja...so I memasak laa... nak jadik isteri mithlali harusla kan suami balik keje seme dah siap masak..takkan la nak hazaban suami ku ittew suh masak jugak...

gambar ikan di atas mengikut kata Abie Ikan Nyok Nyok, yang haku nie dok ler memati ingatkan ikan bawal.... tapi sebab dah plan nak buat goreng berlada..ku peduli haper..hentam je ler...

hazab tul ajimah nie ikan pun tak kenal, abih dah Abie beli dah siap siang potong segala tengok rupa pun cam ikan bawal jek ku kata la ikan bawal....ngeh ngeh ngeh..

 

ini pulak kobis masak lemak....lama dah tak makan sayur lemak cam gini..... ngeh ngeh ngeh..... 

 


menu malam tadi lengkap dengan ayam goreng..... konon utk budak-budak makan..tapi non hado sebab Iskandar tidur.... Izzati pulak ikut Mak Lang dia temankan kat klinik (tempat keje Mak Lang dia)...

So Mummy & Abie makan la berdua-duan....

ada belen...ku bawak bekal hari nieh ehehehehe

komen Abie...


"SEDAPPPP......."

kih kih kih...






http://azimahas.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

please be nice to me