Tuesday, December 1, 2009

Catatan....1hb Disember????

Assalamualaikum,

Korang sedar tak? hari ni dah 1hb Disember 2009.  Uiks..biar betul...aku rasa cam baru jek lagik masuk tahun 2009 nie.  Sekarang nie ada tak kurang dari 31 hari lagik nak sambut 2010 pulak.

Macam cepat sangat masa berlalu kan..... bukan macam lagik tapi memang cepat sangat masa berlalu.

Hmmm 2009 bakal meninggalkan kita... betul la kan Demi Masa, Manusi itu sentiasa dalam kerugian.... hhhmm.... Masa yang berlalu takkan boleh diputar kembali... rasa macam banyak sangat nak buat...tapi tak cukup-cukup masa.

Tahun 2009 nie memang tahun yang sangat-sangat menduga kesabaran dan ketabahan aku...hhmmm...

Kita cerita lagi 31hb Disember nanti yer Insya'Allah




http://azimahas.blogspot.com


No comments:

Post a Comment

please be nice to me