Pages

Monday, November 30, 2009

Catatan....The Twillight Saga


Seriously...seriously.... haku tak penah amik pot pun pasal citer nieh..eheheeh

Last year citer nie keluar pun haku tak heran....sebab tengok pelakon tak kenal..newcomer kots...

Tapi lately nie..cam apasal semua orang dok citer pasal citer nieh ek...best sangat ker...nak nak second movie dia pun nak kluar (dah release dah pun)...

Aku pun cam curious gak la...best ker ek citer Twillight nieh...so dok terpk nak carik la DVD Twillight nie kan..nak tau la sangat best ker citernyer...nak tengok kat HBO..kat rumah tak langgan pun Movies Channel...

Pucuk dicita ulam mendatang ada orang lak bagi citer nieh eheheh so aper lagik weekend haritue..sakan haku tengok citer nie kat rumah...



My first impression bila tengok citer nie... citer nie sangat-sangat sweet...novel dia tak baca lagi...rasanya harus kene baca kot....tengok movie nie pun gelap gelita...so lepas tue haku gagah dok carik kat Youtube... apa-apa yang related dengan Twillight... dapat la gambar jelas sikit (harus carik DVD gambar terang kannn)...

Ohh no wonder la ramai yang merembes-rembes tengok citer nieh.... Edward Cullen so gojes hoccay.,.memang merembesss...hahahahaha..gilo gilo.... dan Bella pun sangat-sangat comel...

Gigih dok tengok kat Youtube..sakan pulak ku carik trailer New Moon....errrrk...Jacob sudah potong rambut....badan six pack.... errrkk ini nak tengok citer ker nak tengok orang....hahahahahahha


 

so adalah dengan ini....haku dah cam meroyan nak tengok New Moon...ada sesapa mau blanja kah?? ngeh ngeh ngeh.....






http://azimahas.blogspot.com



2 comments:

  1. aku da lama tak tgok movie ke vcd ke dvd... sejak anis da beso neh tak kosentret nk tgok..

    ReplyDelete
  2. Chik, aku memang fan movie nie. Buku dia ada 4 bijik, semuanye aku dah beli. Baca kat buku lagi best..pasal movie dia byk cut...
    Memang ler Si Edward Cullen tu cun giler...Si Jacob lagi tak tahan tgk badan dia...ahaaakkss...

    First movie dia - Twilight, aku tgk ntah brapa kali dah..tak terbilang aku..the 2nd movie - New Moon aku baru tgk sekali....

    ReplyDelete

please be nice to me