Pages

Wednesday, November 11, 2009

Catatan... Cabaran 99HTN Update


Assalamualaikum,

Wah bersawang dah blog haku rasanya..baru jek semalam tulis kat status FB....on leave from blogging..ekekek...tapi Alhamdulillah berkat kesabaran haku akhirnyer petang semalam IT bagi lappy baru yeayyy!! Seghonok..adalah laju dah tiada masalah lagik.....hopefully lama la hayatnyer yer..

Hmmm what to update yer hari nieh....

Okeh pasal C99HTN ni alhamdulillah aku masih bertahan cumanya aku masih tak jumpa meal yang sangat-sangat sesuai utk aku...abih kuat kononnya healthy food aku amik salad sahaja.... Masuk hari ke 11 nie rasa macam temptation utk makan nasi semakin memuncak..patutnya makin mengendur kan..pelik lak... Masa awal-awal haritue..tak heran pun tak makan nasi..... tapi dah masuk hari ke 11 nie cam terbayang-bayang jek nasi...Nasi Beriani la Nasi Tomato la...Nasi Lemak la...

Tapi jangan risau saya masih bertahan...

Kelmarin saya dah mula skipping balik 100 kali....semalam tak dapat sebab balik lambat..hari nie hopefully saya dapat buat lagik.... Malam tadi aku cuba timbang dengan penimbang hazab kat rumah tue...errkk..biaw betul...adalah kurang 2kg....cam tak munasabah jek haku rasa.. (DIULANG PENIMBANG ITU HAZAB YER!!)...so pagi tadi lepas mandi.... aku timbang lagik....aik...back to normal balik...ekekek memang penimbang itu hazab...

Tetiba saya rasa nak berjoget sahaja......hhhmmmm

http://azimahas.blogspot.com


No comments:

Post a Comment

please be nice to me