Wednesday, August 19, 2009

Catatan......Aktiviti Ahad

Salam,

Hari Ahad haritue ada buat makan-makan kami adik beradik. Rumah kami berkumpul rumah Achik kat Puchong. Biasalah dah nak puasa nie memang resmi kami satu keluarga mesti berkumpul, buat solat jemaah ramai-ramai baca Yasin dan ada la doa selamat sikit.

Masa arwah Ibu ada maghin, kami buat kat Kajang lah, tak jemput pun orang luar, just kami wat adik beradik jek. So amalan tue tetap diteruskan walaupun Ibu dah tak ada.

Tengok gambar dulu yer, nanti ku hapdet…hazab lagik blog nie nak upload cara tradisional..kene upload cara moden sikit…eheh itu yang ada disclaimer tue kat bawah…sebab hapdet guna email kennn….ngeh ngeh ngeh…

bacaan Yasin.....kaum Ibu pakat ramai-ramai di alam percutian pulak...eheh so anak-anak dara jek take over....

antara makanan yang dihidangkan...uhukss..Mummy memang cam ular sawa la haritue...kekenyangan.....

kari ikan dan sambal udang..siap bawak balik tauuuu....konon2 nak makan malam sebab tak larat nak makan petang tue kenyang sangat...buat simpanan kot kot la lapar malam tue nanti...biasa Abie tak layan pun apa yang ku tapau..alih alih malam tue dia pun sama rancak gak ulang tayang makan...ehehehe...

laksa pun ada jugak.....tangan saper tue..tangan anak dara ku..tak menyabo-nyabo nak makan....

asal amik gambar bujang nie mesti blurr dan tak dapat amik gambar penuh muka dia...dok la pusing sana sini.....susah tul sekarang nie nak duduk diam...

gaya yang direka oleh anak dara tue sendiri......siap suh cepat la Mummy...amik gambar kakak camnieh....uhukss...errr Abie tak restu nak..kalau nak jadi model....

tengok...blur lagik...


nak ngambik gambar berdua ngan sepupu dia pun susah la sangat....sudahnya mana yang hado je lah....

sedap jek anak dara nie makan laksa kan....laksa sahaja yer..without the kuah..itupun dua kali tambah tue...huhuhu hantu mee tul ler anak dara ni ....

setelah seharian bermain di rumah Ayah Cik nyer...akhirnyer terbongkang mike-mike nie tido...dalam keta lagik dah tido......aman kejap Mummy malam tue..sebab Mummy pun pengsan awal gak...ahaksss...

sila lah abaikan font yang asik la bertukar tue yer....masih tak master lagik dengan blogger nieh eheksss...

jangan lupa klik nuffnang sayer di atas tue yerrrr....iklan iklan kat atas tu pun...jom lah join...

1 comment:

please be nice to me