Wednesday, July 1, 2009

Catatan.....Buas Si Anak


Salam,

Balik-balik jek semalam dalam kereta haku tengok bawah mata Iskandar lebam...

tengok lah....





mungkin tak clear sangat la sebab guna cameraphone cap hayam je kan..
tapi memang nampak jelas sangat....bengkak dan lebam bawah mata budak tue...

ini dialog haku ngan Iskandar dok tanyakan....pasal lebam tue..

Mummy: Adik....kenapa mata adik tue?

Iskandar: atit......
(buat suara sayu..padahal sebelum tu Abie dia kata sakan melompat dalam keta masa ni nak jemput aku la nieh)

Mummy: Alahai ciannya anak Mummy nie.....kenapa sakit?

Iskandar: Ne je......(kene meja)

Mummy: Adik buat apa sampai kene meja

Iskandar: ambik boiii..... (ambil ball)

Mummy: adik nangis tak?

Iskandar: atit.....(sayu lagik)....ene je.....mah along.....
(sakit....kene meja rumah along)

Mummy: cian lah anak Mummy nieh...

Iskandar: atit.......(tak abih lagik...huhuhuhu)...

pantang di tanya....atit saja...tapi melompat aper seme tak ingat lak sakit dia tue....
hai la..anak.......lasak sungguh...


4 comments:

  1. best nyer anak dah pandai ckp..alahai..bila la anakku nak pandai ckp mcm ni..

    ReplyDelete
  2. ehehe..eicah...dia nie cepat sikit...guru ramai kan...itu yang dapat mulut cepat tue...

    ReplyDelete
  3. salam
    mesti cute masa dia mengadu sakit tu. tapi memang jelas la lebam tu, kalau kita pun memang rasa sakit tu.

    ReplyDelete
  4. cikgu..tak heran nya dia..lasak cam biasa gak..... cuma manja mengada bila tanya..ngan muka-muka dia buat...

    ReplyDelete

please be nice to me