Wednesday, July 1, 2009

Catatan... Award


Salam,

Fuh punya la lama tak dapat award....tetiba dapat award.....
korang nak bagi award kat aku bagi lah (cewahhhh hahahahahah gelak sendiri haku)
sekarang nie ala-ala rajin sikit nak layan tag ngan award nieh...
ngeh ngeh ngeh..hampeh jek ajimah nieh....

ni ada beberapa soalan nak dijawab berkenaan award neh..

1. Kenapa korang rase korang patut dapat award ni ???
sebab saya memang seorang yang baik lagi sekali hampeh ajimah....
jawapan sebenar : orang memberi kita menerima lah....

2. Ucapkan penghargaan korang pd sape setelah terima award ini.
Luv Ma....tima kasih yerrr.....sebab sudi bagi award nie kat akak...

3. Korang wajib bagi pada 10 orang penerima award ini plak.
aisey wajib ker...hhmmm..siapa yerr

Posh76 (tak sure dah dapat ker tidak..tapi terimalah award tak seberapa inieh)
Nieza Coretanummi (kawan niza den ghamai..... za...ku tau mu rajin layan award nie...walaupun dah dapat tak kira kene bagi kredit gak kat akak kat blog mu ittewww)
Kak Kasih (kak...tag saya aritue pun tak berjawab lagik)
Kak Shiela (akak pun sama...)
Arsenick (ngeh ngeh ngeh..tetiba je kan haku bagi award nie..layan weh layan..)
Hezesuze (ini memang pemblogger tegar...)
Asz (errr bila ko nak layan award haku ni ek?)
Sal (beb...buat tambah2 kat blog ko itu)
Kakak Miloais (kakak..layan la award ku inieh eheh)
Janna (meh lerrr...bukan senang aku nak bagi award2 nie tawww..ahaksss)


No comments:

Post a Comment

please be nice to me