Wednesday, July 1, 2009

Catatan.....My Makeup

Sorry lah kalau entry kali ini ala-ala aku perasan lawo ker kan...well..my blog..my house...ku punya suka la....andai korang nak muntah hijau pun... idok ler teman ni kisah...

jangan mengotorkan rumah teman udah lah yer...

teman memang suka beno nak cat cat muka teman nieh...

teman pun ada hajat jugak ingat nak cat muka orang...tapi teman kene la belajar kasi pro dulu ye dok....tapi teman tak jumpa lagik kelas yang betul2 teman leh pegi...

arakian kelas yang teman jumpa..mahal ler pulok....

ehehe epe kehenyer teman cakap penghok nieh..ahahahaha..hancussss...

well ini lah transformasi haku....


gambar sebelum haruslah kene crop kan...sebabnya dah bukak tudung baru teringat tak amik gambo lagik...

buat projek makruh nie kat dalam surau kat opis....pagi nieh pegi keje muka tak siap cat lagik...so amik peluang mengecat kat opis...

transform tak??..transform tak??....cantik tak??

huh haku kata cantik jek....nak tunggu kome-kome puji idok ler ketahuan bilanya kan..ekekekekekekeke...

apakah barang yang ku catkan di muka ku ituh!!!

tadaaaaaaa....

fuh..banyak nyerrrr......ngeh ngeh ngeh....udoh teman kata teman suka cat muka...harusnya la kan banyak benda nak ditepek kat muka nieh...

tapi teman mekap tebal cam kat atas tue pun sekali jek...
nak solat....dah cuci muka bagai, lepas solat..idok la teman makeup setebal itu lagik..
ada pun teman makeup sekadarnya sahaja sebab teman pepetang udah maleh nak bertouch up beria....melainkan datang mood nak jadikan muka ala-ala topekong cina...ngeh ngeh ngeh..

SILA JANGAN MUNTAH HIJAU!!!! NAK MUNTAH PI BALIK UMAH SENDIRI...

ngeh ngeh ngeh....



8 comments:

  1. wah tantek! alah blog kak mah suka ati akak ler kan...wakakaka

    nmpak kelainan skali...

    p/s adik angkat kak mah tu ze da jmpa da time gath aritu..sweeet jerk

    ReplyDelete
  2. haku ni jugak le tak pande mengecat muka mah....conteng tu boleh la....hahaha...

    ReplyDelete
  3. Nampak beza sungguh...pandai mekap...eynda ni mekap cemana pun tetap nampak muka sama jek...naper ntah....

    Ada ke yg nak muntah ijau tu?? Suka ek diaorg muntah2..hehe...

    ReplyDelete
  4. toceh..toceh..toceh....

    heze...it lah tengok gambar dia ngan heze ku ckp dalam hati la hai mesti comel jek heze nieh..sebab dia tu pun ala-ala comel gak...

    janna...ekekekek mula-mula conteng pastu cat la..

    eynda....giler meroyan gitu ler jadinya.....sampai kene tegur ngan en. somi...udah-udah la tue...lawo dah..ahakssss...

    ReplyDelete
  5. lagi satu..eynda... itu tandanya..muka tu dah sedia cantik tak payah nak makeup2 dah....muka ku penuh parut...

    ReplyDelete
  6. mah,
    gmbo yg mula3 tu aku tgoks sekali imbas, igt kan ko botak,... muahahah... rupanye ko da crop.. sorii

    ReplyDelete
  7. dua orang dah kata aku botak....

    ReplyDelete
  8. cantik... pandai kak mekap... ila pon suke mekap2 neh.. skang ni lagi laa.. dtg keje mesti nak mekap.. pastu, lps semayang, haram dah la nak tacap.. pakai cream jer.. hehehhe

    ReplyDelete

please be nice to me