Pages

Monday, June 22, 2009

Catatan..... Saya Minat Kereta



Saya sangat minat apa sahaja yang beroda melainkan Motorsikal, sebab saya adalah sangat phobia dengan bunyi motorsikal yang sangat bising dan membingitkan..jadi dengan itu setiap kali bunyi motorsikal saya akan berlari dah memeluk sesiapa yang berdekatan dengan saya.

Tapi saya sangat minat dengan kereta.... saya sangat suka tengok racing....tak kira F1 ataupun racing kereta lain sebab saya sangat-sangat suka kereta...

tengok lah aksi-aksi saya melihat F1....dua hari berturut saya melihat F1 berasama Abie.... memang mata saya tidak boleh lepas dari tidak melihat racing kereta itu..


dan setiap kali saya keluar dengan abie dan mummy saya...pasti saya akan terjerit-jerit menyebut nama-nama tuan punya kereta......iyelah saya tak kenal lagi nama-nama kereta tue..saya cuma kenal orang yang bawak kereta tue jek...setakat ini saya telah kenal kereta abie, kereta ibu, kereta pakcik...tetapi saya paling suka menjerit BAS STOLAH!!!!!!

walaupun saya suka dengan kereta dan menonton racing, tetapi apabila saya nampak mummy saya pergi ke dapur untuk membasuh pinggan...saya lagi suka mengacau mummy saya membasuh pinggan kerana saya sangat suka membantu mummy saya membasuh pinggan.....saya sangat suka dengan air..... dan mendengar mummy saya menjerit marahkan saya.... he he he he....



5 comments:

  1. Saya rasa, besar nanti awak menjadi seorang yang amat suka basuh kereta. kereta saya dah 2 minggu tak berbasuh.

    Tapi saya doakan awak jadi orang yang hebat. Mungkin engineer kereta F1? itupun kalau mummy awak tak kisah.

    ReplyDelete
  2. eheheh Mummy dok fikir dia jadi pelumba F1..hahaha lagik dasat...

    ReplyDelete
  3. siapa yang nak glamour ni? hehehe

    kayo apo... jadi pelumba. buleh la mummy merasa naik kete F1 nanti. hehehe

    ReplyDelete
  4. hahaha mummy dia meamng suka gelemer gituk....jangan jadi cam alex yoong udah lerr..koman2 jadi cam Hamilton pun okey jugak... jangan perangai ikut Hamilton sudah..keh keh keh..

    ReplyDelete
  5. hahaha mummy dia meamng suka gelemer gituk....jangan jadi cam alex yoong udah lerr..koman2 jadi cam Hamilton pun okey jugak... jangan perangai ikut Hamilton sudah..keh keh keh..

    ReplyDelete

please be nice to me