Friday, June 26, 2009

Catatan... Beg Doremon Saya


Lihat di atas....inilah Beg Doremon saya..yang hari-hari saya guna utk bawa pergi ke pejabat..
beg ini dihadiahkan oleh En. Somi sempena harijadi saya dua tahun yang lepas (dua tahun lepas ek Bie?? lupa lak..ada entry dalam nieh kene carik balik ekekekek..)

Nak tahu apa yang saya isi di dalam beg saya ini.....

mari kita TERJAH!!!!!


Lihat lah di atas inieh...anda nampak banyak atau sikit di dalam beg doreamon saya ini??
mari kita zooommmmmmmm......



hahahahaha jangan tak tau...cili sos pun ada..... kat rumah yang sos tomato sahaja..cili tak ada..sebab kami jarang makan bersos...tapi kadang-kadang bila goreng telur ker makan keropok ker kepingin jugak nak sos....so haritue makan McD..ku simpan sos ini di dalam beg doremon tue...tapi lupa nak kuarkan letak kat rumah ngeh ngeh ngeh...


kenapa Buku ASB ku bawa setiap hari.....just for a rainy day yang haku rasa..hari hari rainy...ngeh ngeh ngeh....
purse sesungguhnya la kan walaupun isi perutnya hazab...
beg makeup...lagi la harussss...ku kan suka menconteng muka....


chewing gum tue baru beli....harus la ada kan...kot boring-boring leh jugak mengunyah....
wet tissue..alkisah tak mo lupa kot kuar ngan anak-anak....
gelang Izzati pun ada gak ku simpan buat pekasam...
ubat??? ku rajin diserang gastrik dan sakit kepala...hanya bekalan...tapi since bawak bekal ubat nieh.... jarang pulak dia sakit...so kawan-kawan petua tak mo sakit simpan ubat dalam handbag yerr...
kipas...di kala kecemasan ketika aku di dalam komuter.....ekon komuter kekadang ala-ala segan nak sejukkan orang


thumbdrive tue kene simpan walaupun jarang guna banyak gak document penting dalam tue..
kertas sampah, buku nota yang aku tak tau bila nak guna...
kad rawatan masa konon-konon aku jumpa doktor nak kurus dulu tu ler..dok simpan gak lagik..
bisnes kad jakel.....hhhhmmmm kurang arif kenapa ada dalam beg ku inieh...ahakss..


duit-duit yang bersepah di dalam beg...syiling jekkkk...... lepas beli tiket komuter main letak jek dalam beg...malas nak bukak2 purse dah....
kunci rumah..harus lerrrr.....



ntah jadah aper segala macam tok nenek wayar yang ada ni pun aku tak tau...
earphone nak dengar radio guna handphone aku nieh...naik public tranport katakan
usb port utk transfer gambar dari hp ker pc..
usb port utk camera abie....(lupa nak kuarkan daaaaa.....)


mana la ku tak kata beg doremon....selagi boleh isi ku isi..
selagi ada ruang kosong selagi boleh ku isi....

itupun masih banyak ruang lagi tue...
muat nak letak botol susu, diapers anak lagik...ngeh ngeh ngeh

tapi jalan-jalan beg doremon lain yang ku gunakan....ngeeee....

1 comment:

  1. Anonymous3:16 PM

    If you are planning to Abercrombie and Fitch make a profit, Abercrombie then giving away promotional clothing Abercrombie Sale as a promotional gift will never Cheap Abercrombie let you lose your aspiration. Abercrombie outlet This is the best way to reap profits. The first step towards this is abercrombie Jeans by deciding your budget. A well Abercrombie Pants planned budget can get you the best promotional items at reasonable cost which will easily be Abercrombie Tees accepted by the masses. Regardless, Abercrombie Shorts selling branded promotional Abercrombie Sweaters clothing with your own brand is another way to gain instant popularity. The natural impulse for almost all retailers is to make a huge profit on the products already in the stockpile. But it would be wiser to purchase loads of unique promotionally priced clothing items, promote it at good deal basement price and then put it on the market of sale. This way the scope of attracting populace to the store increases. This merchandise actually pushes benefits with its attractive features. It not only provides name and popularity to your brand but also helps to reap noticeable profit also.

    ReplyDelete

please be nice to me