Monday, May 25, 2009

Rombongan Izzati






Salam,

Hari nie lambat lak upload yer.... bukan aper.... pc haku nie ala-ala nak kene campak lombong jek...nak buka satu application berejam-rejam. Pastu server ala-ala hampeh jek...sakit jiwo... pulak tue aku redownload (ada ker?) balik Picasa yang telah haku delete satu ketika dulu. Dan hasilnya selama berejam-rejam campo pulak dengan keadaan laptop yang cam cipan jek...jadilah gambar yang tidak seberapa..bukan canggih pun..sabo je lah..

23hb Mei 2005, mencipta sejarah..hahaha tak ada lah....at least kalau baca balik tau la bila Izzati first day outing without her parents supervision kan....haku yang excited sebenarnya...tapi ralat tak dapat ambik gambar dia bergumbira masa outing tue... so aku eksaited amik gambar time dia menunggu kat sekolah dia jek.....sekolah dia TADIKA PASTI AS-SYAKIRIN TAMAN DELIMA...buat rombongan ke Muzium dan Taman Burung.


Pukul 6.50 pagi baru aku kejutkan dia...itupun cikgu dia kata..sepatutnya kena ada kat sekolah pukul 7.00 pagi. Awalnya la kan...tapi tak kisah la.. Izzati pun senang berkejut..cakap jek.. kakak nak pegi Taman Burung tak.... terus mata tue celik....malam tue awal-awal lagi dia dah pesan... Mummy kejut kakak tau esok...heheh tak sabar...

Aku bekalkan dia air kosong jek ngan sandwich + chicken ham. Dah memang favourite dia itu. So sementera tunggu cikgu dia bagi makan ker boleh la dia buat kudap-kudap. Aku tak fikir pun dia akan makan sandwich tue....aku confident..memang dia takkan makan punya...sekali balik rumah tengok tupperware dia..aik kosong..tanya dia....kakak makan ker sandwich tue dia kata makan...dengan kawan-kawan..kakak lapar laaa...ahaksss... bersentuh jugak bekalan dia...

ni gambar kat atas nie...seronok aku tengok dia mingle dengan kawan-kawan sekolah dia... aku kan mak solehah..... mak mithali...kawan-kawan dia pun aku tak kenal...iyelah..berantar berjemput seme bukan keje aku..keje Abie or keje pakcik-pakcik dia...so nak mingle ngan mak mak budak-budak nie hatta dengan budak-budak itu tidak dapat la aku lakukan.... jadi bila ada peluang aku nak hantar dia pagi-pagi pegi rombongan....so aku pun nak kenal jugak la kawan-kawan dia...

nampak dia rapat dengan sorang budak nieh ada tue ha nampak tak gambar dia berdua tue...tak silap nama budak tue Nabila.... nampak bila Nabila tue sampai jek dia memang seronok...rasanya bestfriend dia kot kat sekolah....

Sebelum naik bas beratur dulu yer anak-anak.... Mummy tunggu sampai la Izzati jalan..itupun Mummy memang dah nak balik dulu dah..sebab dok risaukan adik kat rumah ngan Abie apa la citernyer.... elok Mummy start enjin keta jek..bas pun nak bergerak....so sempat la Mummy melambai-lambai mesra dengan Izzati....

Balik jek dari rombongan...memang nampak la muka puas hati..mana tak puas...pegi rombongan dapat kasut baru tue..... iyelah nak jalan2 takkan nak pakai selipar jek selama nie dia pegi sekolah pun pakai sandal jek..nak bersepatu sekolah... dia kat sekolah pun bukan nya pakai kasut...so dapat kasut baru dapat pegi jalan-jalan tengok burung, masuk muzium..seronok la dia......Izzati balik pengsan.... dengan Mummy2 pun ikut pengsan sekali......ahakss....adik awal-awal dah kene kidnap ngan Mak Lang dia....

Harap-harap cikgu sekolah dia ada la ambik gambar masa dia orang outing nieh...dapat la Mummy simpan wat kenangan. Harapannyer lahhh iyer...

1 comment:

  1. Anonymous2:38 PM

    If you are planning to Abercrombie and Fitch make a profit, Abercrombie then giving away promotional clothing Abercrombie Sale as a promotional gift will never Cheap Abercrombie let you lose your aspiration. Abercrombie outlet This is the best way to reap profits. The first step towards this is abercrombie Jeans by deciding your budget. A well Abercrombie Pants planned budget can get you the best promotional items at reasonable cost which will easily be Abercrombie Tees accepted by the masses. Regardless, Abercrombie Shorts selling branded promotional Abercrombie Sweaters clothing with your own brand is another way to gain instant popularity. The natural impulse for almost all retailers is to make a huge profit on the products already in the stockpile. But it would be wiser to purchase loads of unique promotionally priced clothing items, promote it at good deal basement price and then put it on the market of sale. This way the scope of attracting populace to the store increases. This merchandise actually pushes benefits with its attractive features. It not only provides name and popularity to your brand but also helps to reap noticeable profit also.

    ReplyDelete

please be nice to me