Wednesday, May 6, 2009

Panggilan Telefon

Panggilan 1

Haku : Hello
Pemanggil : Ada bilik kosong?
Haku : (blurrr dan dah rasa cam nak hangin puting beliung...)
Haku : apa dia?
Pemanggil : Masih ada bilik kosong?
Haku : (ingat aku nie ada hotel ker)
Haku : You nak call no. mana yer?
Pemanggil : No. 012 ni lah...
Haku : Saya tau..tapi boleh saya tau no. penuh yang awak nak call
Pemanggil : Saya cuma mau tahu ada bilik kosong
(start nie haku dah dengo slang indon dia)
Haku : Awak nak cakap dengan siapa yer?
Pemanggil : Tak.... awak ada nak sewakan bilik kan?
Haku : Awak salah nieh....saya tak ada nak sewakan mana-mana bilik pun
Pemanggil : Tak ada bilik kosong...
Haku : Awak nak call no. apa yer....
Pemanggil : Saya silap salin no.......

klik terus letak.... errrrrrrr.......

Panggilan 2

Haku : Hello
Pemanggil : Hello

dialog seterusnyua terpaksa diedit atas sebab-sebab keselamatan...keh keh keh...

No comments:

Post a Comment

please be nice to me