Monday, March 2, 2009

Pencuri Hampeh!!!

Salam,

Aku nie benornya dari last week lagi nak cerita. Tapi tue lah kan, asik tak sempat jek. Heiya ntah ntah nanti nak kencing pun tak sempat. Alkisahnya last week rumah aku dimasuk pencuri. Huwaaaa memang hamsap itu pencuri. Dan syukur sangat-sangat dia tak masuk sampai ke dalam rumah. Yang dia sanggup depan rumah jek depan pintu rumah haku.

Aku tak tau la pukul berapa dia datang, tapi yang pastinyer 5 pasang kasut (4 pasang Abie punyer, 1 pasang aku punya) telah pun selamat dikekah oleh pencuri durjana tersebut. ARgggh..sakit nyer hati...... paling sakit hati Abie la...biasa la kan... kalau dah kasut lelaki nie mana ada jenis yang murah-murah jek.. Abie kata total loss about RM1K tawwww...hawau lahabau tul nyer pencurik.

Dan kasut aku tue ialah kasu yang memang dah laama aku carik. Kebetulan pegi Phnom Penh haritue, aku amik kesempatan la beli sport shoes itu. Baru tau..di ulang baruuu aku tak kekah pun lagik....tapi pencuri lahabau hamsap itu telah mengkekahnya dengan mencuri kasut aku itu.... ohh bila aku menaip nie rasa la amarah yang amat sangat... uwaaa sedihnyerrrr...

La ni kat depa rumah tue lapang jek....tak nampak dah kasut-kasut Abie yang mahal-mahal belaka jadi tayangan... memang Abie menung panjang bila tau kasut-kasut itu telah dirembat oleh pencuri durjana itu. Sebelum nie tak ada pun orang masuk ghumah. Tapi entah lah kan aku nie bukan la nak menuduh, orang sebelah aku tue masa tue tengah wat renovation.... tak tau la kalau-kalau mat mat itu yang mengambiknyer....tapi tak kisah la....aku sumpah sapa2 yang menjual, memakai kasut yang dicuri tue mudah-mudahan...berkurap la dia satu badan.....

grrrrr mak geram nyahhhhh.... khinzir betul pencurik nieh....

2 comments:

  1. salam,

    kak, HAMSAP tu bermaksud gatal... :P

    ReplyDelete
  2. hahahahah idak lak ku ketahuan....ekekekekeke

    ReplyDelete

please be nice to me