Thursday, February 19, 2009

My new Purse

Salam,

My asset tagging exercise mencapai matlamat. Target 4 hari, 2 hari siap. So dua hari semalam ngan hari a bit free for me...so sakan la ku menghapdet blog...ngeh ngeh ngeh....

Semalam tengah-tengah bizi wat keje dapat MMS dari Abie, Abie tengah outstation ke Utara.... tengok-tengok wahhhhh..... purse COACH gituk..... lawooooo..tks Abie..... bertukar jugak la purse haku kui kui kui...... masa pegi Phnom Penh haritue tak ada purse yang aku berkenan..nama memang glemer-gelemer la jumpa kat sana LV, Burberry...tapi tak menarik minat aku sebab mostly pursenya berzip keliling....leceh....yang Abie beli nie quite nice... kena ngan citarasa aku... anyway aper yang Abie belikan pun...okeh jek..... aku bukan la cerewet.... Abie belikan utk aku pun dah besar rahmat dah tue....kui kui kui...

Tak sabo nak tunggu Abie balik nak melaram purse baru...boleh gitu....hahahahahahahah



8 comments:

  1. peha tu abie bg skali x??hahaha

    ReplyDelete
  2. peha tue dah memang hak milik kekal......

    ReplyDelete
  3. KU JELES... huhu... DEAR!!!! NAK JUGAK!!!

    ReplyDelete
  4. wah...syioknyer...memahami betul cik abam awok yer...

    ReplyDelete
  5. Anonymous9:54 PM

    is that ori? how much?
    nice...

    ReplyDelete
  6. huhuhu kalau ori tak dapek do nak boli kek padang bosar nun haaa.... janna..nak amik ati tue... sebab pi outstation kan....

    kak kasih...huh dah baper banyak barang orang tue belikan pun nak lagik kerrr

    ReplyDelete
  7. abie ... kita nk jugak! nk jugak! ;p

    ReplyDelete

please be nice to me