Monday, February 23, 2009

I'm Hurt




Salam,

Hari nie rasa melankolik jek..huhuhu aper makna tue ek..entah aku pun tak tau yang aku tau aku taip jek...tapi rasa-rasa memang itu la aper yang aku rasa. You all pernah rasa terluka ataupun dilukai ataupun melukai tak.

Huhuhu...these few day.... i feel hurt.... sebab Abie ker..bukan.... sebab lain... i just don't feel appreciated...and really-really jauh hati.... pasai aper..entah lerrr... ada la sebab musababnya yang aku sendiri tak reti nak terangkan...dan selagi tak keluar dari tangkai hati nie..selagi tue la aku rasa terluka dan dilukai....dan akhirnya timbul rasa dendam....hush..hush..tak baik kan berdendam...tapi itu la hakikatnya.... aku rasa dendam...dendam sungguh-sungguh...

Aku rasa sungguh-sungguh dikhianati....hahahah bunyi cam berat sangat.... banyak kali gak aku pk..don't bother..don't bother....tapi entah..bila dah terluka biasa la perempuan kan akan teringat-ingat selalu....bila lama-lama menaip nie cakap pun dah merapu-rapu..cukup lah kan... and by the way..this is nothing to do with En. Hisyam (Abie)....this is totally about me...and others.... arrgggh...go away!!!! i hate to feel this way.........

3 comments:

  1. mmg perit bile ati dilukai...sabo jer la...nak buat camner lagik kan...tabah okey...

    ReplyDelete
  2. awat ko mah ???

    kalo rasa berat .. baik luahkan pada org yang terdekat & memahami .. kalo tak .. lagik ko tak legaaaa ...

    ReplyDelete
  3. pesal je ko ni?? meh citer kasi terang sket ... ni cam blur2 susah nk paham ...

    apapun, take care babe ... kalau yg difikirkan tu tak penting cam idup atau mati ... takyah nk pikirkan sgt ... buat kusut kpala otak je wat pe kan ... :)

    ReplyDelete

please be nice to me