Pages

Thursday, January 8, 2009

Oh ITM - DSS 94-96


Salam,

Saja bagi gambar kecik-kecik.... ekekeke...biar kecik sikit mata masing-masing. Well inilah kenangan-kenangan aku ketika di ITM.. Thanks to Facebook (add mee if you want azi_mah@yahoo.com). Ramai kawan-kawan lama yang haku jumpa dalam FB nieh.. memang tak sangka sungguh dan terbitlah kisah-kisah lama.

How time flies.... huhuhuhu almost 15 years rupanya haku tinggalkan zaman ITM...ahaks...rasa dah tua rupanya haku...masing-masing dah kawin dah beranak pinak dah pun.... bila la kita dapat jumpa buat reunion kan...tak ada saper nak tolong organise ker...ngeh ngeh ngeh.... how i miss the old days....kui kui kui....

Masa kat ITM aku amik Course, Diploma in Secretarial Science...kiranya course yang paling glemer la kat ITM Manjung masa tue...seiring dengan Computer Science..mana tak... asal bebudak couple jek mest DCS ngan DSS...ehehehe what i've heard now there's no more DSS..depa dah tukaq jadik Office Management ke aper ntah... well aku pun no longer jadi secretary....kawan-kawan lain pun dengo2 citernya ada yang ikut suami kat overseas..keje di overseas.... jadi fulltime housewife.... well nasib masing-masing la kan.... eheh... kalau la kita dapat jumpa balik..mesti seronok.....


ini gambar masa aku Pre Dip. Pra Diploma in Secretarial Science...bukan masuk2 terus masuk course secretary nie... 6 bulan tue kami kene belajar ENGLISH semata-mata.... huhuhuhu tapi ENGLISH aku haprak gak.... masa nie gambar we all kene buat presentation...role play... citer Shakespeare lagi youuu....haru nak hapal dialog...sib baik laaa haku jadik judge jek....duduk... so tak yah hapal dialog....dialog depan mata...muahahahahaha.... aper citer shakespeare haku ek... tak silap Merchant of Venice kot... eheh...


i can't remember masa ni...yang haku ingat..one of our lecturer nak belanja makan seafood kat area Teluk Batik.... Pn. Rubi, yang nie seme her student... Pn. Rubi ni ajar shorthand tau..killer subject kononnya masa zaman haku belajar tue....


hahahahahahaha...everytime i look at this picture make me laugh and smile meleret-leret... Sal ko tak ingat ker masa nie Sal... ehehe punya la brutal ko masa zaman-zaman ITM dulu...and tak sangka...ko dah ada anak satu dah Sal.... masa ni time Pre Dip lah... malam penutup minggu orientasi...atau pun Minggu MSR...... orang lain buat dikir barat tradisional punya...tapi kita orang... Moden Dikir Barat with Mentera Semerah Padi song opening by KRU song... huhuhuhu... practice lama tue......


masa nie..lepas Annual Dinner our course.... time nie rasanya haku Part 4 kot... penghujung course nak grad dah... housemate seme satu course... together-gether ngan junior nieh... kalau rasa-rasa ada yang terselit tue gimme a call yerr...... where are you???


my friend.... same batch.... vogeh kan...haku jek tak vogeh....ngeh ngeh ngeh..... gelemer masing-masing....


jamuan bilik la konon-konon nyer..... sakan ngambik gambar...where i am... hahah carik lerrrrr....


graduation day.... how skinny i am at that time.... phewww.... this few days... ITM DIHATIKU ...ahakssss.....



1 comment:

  1. Ya Allah!!! Mana boleh aku tak ingai?? Mesti ingat punye..aku memang brutel dulu..he he he. Aku pun rindu zaman kat itm dulu. Tu ler siapa sangka..aku dah kahwin & 1 anak dah. Kalau ler ada org yg nak organize 'get together' kita punye batch kan best....aku org pertama yg nak participate...
    Anyway, aku memang rindu kat they all....

    ReplyDelete

please be nice to me