Friday, January 9, 2009

Aku dulu dan aku sekarang

Salam,


Uhuks..tetiba nak buat comparisan kan AKU DULU DAN AKU SEKARANG...wawawawawawa... walaupun dulu haku tidak lah sekurus mana....tapi bila aku tengok balik gambar zaman dulu kala...weh... kuruih jugak...dulu-dulu berat aku 45kg-48kg.... itupun dulu dok bising gak kata gomok-gomok...la nie bukan gemuk kot..gedempol rasanya...

Ekekek ni gara-gara aku tengok blog rerakan yang sakan nak berdiet ler nieh.... tetiba haku pun rasa nak share gambar haku. Berhajat jugak nak buat blog diet nieh... tapiiiii haku plan nak tambah family this year... haruskan aku jadi pendiet tegar..ngeh ngeh ngeh....... will see...



Masa Graduate..... masa pun haku rasa haku chubby.... tapi bila wat comparisan dengan gambar di bawah iniehhh oohh.....kurus gak konon2 haku satu ketika dulu... masa ni tak silap den aku berat 46kg...la..kot...


and this is me...fresh from the oven nieh..gambar haku hari nieh.... lihat lah... jauh beza woooo.... now my berat is 58kg...uwaaaaa after gave birth to Iskandar..... susah nyerrrr nak turunkan berat badannnnnn........ uhukss sedey tulllll

No comments:

Post a Comment

please be nice to me