Pages

Tuesday, December 23, 2008

Mimpi

Salam,

Haku tak tau la aper jadik ngan server opis nieh..blog haku nei nampak plain jek....tak nampak pun segala tok nenek background tue bagai..... web web lain pun nampak cam ada kurang jek...tak syiok betul nak bertenet...

Anyway..berbalik pada topik haku diataih nun.... malam tadi haku bermimpi...mimpi yang..entah lah boleh dikatakan mengganggu akal dan fikiran haku jek...orang kata mimpi mainan tidur kan.... tapi tue lah...... nak kata pelik aku pun tak tau la..pelik ke tidak..nak kata tak masuk akal..entah la kan.... mmmm.....

Aku mimpi arwah mak aku pegi haji..... then dalam pada menunggu dia nak balik dari haji tue.... abang aku no. 2 bagi tau.... ibu dah meninggal kat tanah suci....terus2 aku menangis... dan dalam pada aku menangis tue....boleh pulak aku terfikir...eh ibu kan dah lama meninggal....ish... ini yang aku kata pelik...

Entah lah..orang kata mimpi mainan tidur...tapi kenapa sampai sekarang aku masih terfikir mimpi aku tue ek....mmmmmm

No comments:

Post a Comment

please be nice to me