Pages

Tuesday, December 23, 2008

Fiesta Party 2008

Salam,

21st December 2008, Division aku ada buat party kat Cyberview Lodge Resort & Spa. Remember haku dok ngomel2 pasal problem...ini ler yang aku kene handle..... dari A sampai Z haku buat... dan dibantu oleh kawan-kawan yang lain...tapi lead committee haku lerrr kan....

Alhamdulillah, walaupun tak la segrand mana....function nie berjalan dengan jayanya..... kalau ada kurang kat mana2 tue adat la kan....ini sikit gambar yang aku ada...ini pun dari camera orang lain..... professional kan...aku suka gambar2 nieh.... gambar dari camera aku soon aku akan uploadkan di sini.....



nampak tak Izzati..mula-mual takut ngan clown..lama2 syok dia tengok clown tue buat lawak...


oh!! si bujang ku sungguh lasak malam itu....... berpeluh ketiak dok kejar dia jek...tak tau takut langsung...



Izzati dok terpinga-pinga sebenarnya..tak tau nak buat aper...dia yang paling last naik stage sebab pegi toilet dulu....masuk2 dewan jek terus haku suruh dia naik stage...


mummy pun nak enterprem gakkk..... tembamnya la mummy nieh...ini kawan2 opis mummy.....
from left.. Ika, Zie, Kak Fidah dan haku lerrrr...

No comments:

Post a Comment

please be nice to me